środa, 22 czerwca 2016

Naobay - nawilżajacy peeling do twarzy


Nie wygląd zewnętrzny a to, co w środku ma znaczenie 
 - Naobay nawilżajacy, organiczny  peeling do twarzy !


Jakiś czas temu,- w jednym z pudełek beGlossy znalazłam peeling. 
Biała tubka, drewniana nakrętka. Nazwa firmy, pojemność  i miejsce pochodzenia. To wszystko, co na pierwszy rzut oka mogłam stwierdzić o tym produkcie. Drążąc temat, przeszukując otchłanie internetu znalazłam tylko garść informacji na temat tego produktu.
Jednakże sam zapach, konsystencja i wrodzona ciekawość skłoniły mnie do wypróbowania tego peelingu ... i jest on wprost wspaniały. 



Marka Naobay pochodzi z Hiszpanii. Wszystkie produkty jakie ma w ofercie sa pochodzenia organicznego i wszystkie posiadają certyfikat ECO CERT ( tak mogą być oznakowane produkty, w których ilość stosowanych surowców pochodzenia naturalnego wynosi przynajmniej 95 proc. i z których przynajmniej 95 proc. musi pochodzić z upraw biologicznych ). 

Jak wynika z opisu polskiego dystrybutora - 98,82% składników jest pochodzenia naturalnego i w tym 29,1% składników pochodzi z upraw ekologicznych. Oczywiście żaden z produktów nie jest testowany na zwierzętach !


Składniki : (tak tak udało mi się znaleźć taką informację w niedawno otwartym, firmowym  sklepie Naobay- online )

Aqua, Aloe barbadensis leaf juice*, Olea europeaea fruit oil*, Butyrospermum parkii butter*, Caprylic/capric triglyceride, Methylglucose sesquistearate, Propanediol, Stearyl alcohol, Prunus Amygdalus dulcis oil*, Euterpe oleracea pulp powder*, Glycerin, Centella asiatica extract, Benzyl alcohol, Dehydroacetic acid, Potassium sorbate, Sodium benzoate, Parfum,Citral, d-Limonene, Geraniol, Linalool.

(produkty oznaczone * - pochodzą z upraw ekologicznych) 


 Opakowanie pełnowymiarowe zawiera 100 ml produktu i jest tak wydajne, że mam wrażenie iż peelingu wcale nie ubywa.

Cóż internet mówi nam o tym produkcie ? 

Peeling do twarzy o konsystencji mleczka zawierający naturalne cząstki z palmy Acai. Delikatnie złuszcza skórę twarzy, usuwając komórki naskórka i zanieczyszczenia z powierzchni skóry. Pomaga zmniejszyć widoczność zmarszczek na twarzy dzięki zawartości Oliwy z oliwek, masła shea, oleju ze słodkich migdałów w połączeniu z ekstraktem Gotu Kola, który łagodzi skórę po peelingu.



Rezultaty: Peeling głęboko czyści skórę dzięki jego naturalnym cząsteczkom złuszczającym pochodzącym z owocu palmy Açaí. Bardzo delikatnie usuwa martwe komórki, pomaga zmniejszyć zmarszczki. Skóra wygląda czysto, świeżo i zdrowo.


Stosowanie: Stosuj codziennie rano lub wieczorem na twarz i szyję. Nakładaj równomiernie, kolistymi ruchami i następnie usuń za pomocą płatka kosmetycznego lub myjki i spłukaj letnią wodą. Skóra po zastosowaniu peelingu będzie miękka w dotyku, dotleniona i zregenerowana, będzie wyglądać świeżo i zdrowo. Nie stosować jako demakijaż oczu.


Peelingu nie stosowałam (i wciąż nie stosuję) codziennie. Raczej 2-3 razy w tygodniu. 
Aplikacja jest bajecznie prosta. Wystarczy wycisnąć odrobinę produktu na dłonie i kulistymi ruchami rozetrzeć na całej twarzy i dekoltu, omijając skórę oczu. Lekko wmasowując pozostawiałam do wyschnięcia. Później zmywałam wodą. 
Peeling ma bardzo rzadką konsystencję i z początku trudno było się do niej przyzwyczaić, bo z reguły nakładało mi się go więcej niż potrzebowałam. Ale taka konsystencja ma też swoje plusy - bardzo łatwo rozprowadza się na skórze.
Peeling jest bardzo delikatny, sprawdzi się nawet w przypadku pielęgnacji skóry wrażliwej i naczynkowej. Pachnie subtelnie i bardzo przyjemnie .



A efekty  ?




Są :)

 Tuż po użyciu skóra jest gładka, miękka i delikatnie nawilżona. Peeling rewelacyjnie acz bardzo delikatnie ściera naskórek, na długo zostawia świetną, świeżo wyglądającą cerę. Perfekcyjnie oczyszcza skórę odtykając zatkane pory. Spełnia wszystkie funkcje idealnego peelingu dla mnie .



Choć opakowanie minimalistyczne zdecydowanie kryje w sobie bogate wnętrze. 
Jeżeli tylko produkt będzie dostępny cały czas w ofercie polskiego dystrybutora- zdecydowanie nie zamienię go na żaden inny !



3 komentarze:

  1. O ja wlasnie jestem na etapie poszukiwania fajnego peelingu ❤️ Spróbuje poszukać tego. Nie wiesz czasem gdzie go zakupie???

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kosmetyk. Nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń