środa, 1 czerwca 2016

Braun Silk Epil 9 - nowy wymiar depilacji




Minął rok odkąd stałam sie szczęśliwą posiadaczką multifunkcjonalnego urządzenia jakim niewątpliwie jest braun Silk Epil 9.

Dlaczego multifunkcjonalnego ? Bo nie jest to typowy depilator - a urządzenie, które łączy w sobie wiele funkcji .

Po 12 miesiacach jego użytkowania nie wyobrażam sobie powrotu do tradycyjnej depilacji .

Dla mnie jest to absolutny "must have ".

 Po przetestowaniu wszystkich możliwych opcji w każdy możliwy sposób wystawiam mu 5 gwiazdek na 5 możliwych. Dlaczego ? Bo jest to naprawdę niesamowite  urządzenie.
 Prezentuje się niebanalnie- design nowoczesny , kobiecy jednakże przy tym bardzo funkcjonalny. Cudowna kolorystyka !
Ma idealnie wyważony  kształt , świetnie zachowane proporcje- doskonale mieści się w kobiecej dłoni , rzekłabym pasuje do niej jak ulał.



Depilator wyposażony jest w akumulator , co moim zdaniem zdecydowanie ułatwia depilację.
Po pierwsze kabelek przeszkadza w depilacji, po drugie jest się ograniczonym do miejsca w którym można podpiąć depilator – dzięki wspomnianemu akumulatorkowi depilować możemy się gdziekolwiek zechcemy( nie tylko w pobliżu wtyczki z prądem). 

 Naładowany akumulator wystarcza spokojnie na całą depilację a po godzinie ładowania depilator  jest znowu gotowy do pracy. 

Dodatkowym plusem akumulatorka jest to, że dodaje on depilatorowi ciężkości- co dla mnie jest istotne- lubię czuć wagę przedmiotu w dłoni a druga rzecz jest on bardziej poręczny w użyciu – nie wypada, nie wyślizguje się z dłoni.



Sama depilacja przebiega gładko i sprawnie .

 Depilator pozbywa się nawet bardzo krótkich włosków a szeroka i ruchoma głowica dopasowuje się do golonej powierzchni ciała sprawiając ,że depilacja jest bardzo dokładna i efektywna. Bardzo fajnym i funkcjonalnym dodatkiem jest lampka, która faktycznie dobrze oświetla depilowane miejsce - nawet najcieńszy włosek nie ma szans na ukrycie się :) a oprócz tego dopełnia wizerunku samego depilatora. 

Braun Silk Epil 9 oferuje nam dwie możliwości depilacji. Na sucho i na mokro.
W trakcie depilacji na sucho wypróbowałam dwa rodzaje prędkości- oba mi odpowiadały jednakowo, oba sprawdziły się dobrze - przy czym  na poziomie 1 odczuwany ból w trakcie depilacji był minimalnie mniejszy.  Depilacja na mokro to dla mnie coś fantastycznego. Praktycznie w ogóle nie czuć bólu- nie ważne z jaką prędkością depilator pracuje.




Braun SilkEpil jest bardzo prosty w obsłudze, nakładki zmienia się jednym kliknięciem, bardzo prosto się go również  czyści. Każdy element można rozmontować praktycznie na części  pierwsze , wypłukać pod bieżącą woda i depilator jest jak nowy. 



Jak wspomniałam depilator dzięki multum nakładek oferuje nam różnorakie możliwości.

Rewelacyjnym urządzeniem jest sam epilator do twarzy ( nie jest to nakładka , ale odrębny dodatek zasilany na baterię),  który w sposób skuteczny pozwala pozbyć się włosków z takich miejsc jak podbródek, górna warga bądź czoło ( polecam zwłaszcza wszystkim kobietom, które tak jak ja walczą z tzw .”wąsikiem”)





Kolejna nakładka służy do przycinania włosków w miejscach wrażliwych – i tez sprawdza się bardzo dobrze, usuwa nawet malutkie włoski zupełnie bezboleśnie a bardzo skutecznie.


Dla mnie depilator Braun Silk Epil 9 to stał się urządzeniem niezastąpionym. Jest wart swojej ceny. Ułatwia mi życie, pozwala zadbać na długi okres czasu o wygląd moich nóg i  sprawia że są one zadbane a ja czuję się piękna .



4 komentarze:

  1. Jak to jest z depilacją na mokro...
    Naprawdę jest bezbolesna?
    Prawdę mówiąc już przyzwyczaiłam się do nieco bolesnej tradycyjnej depilacji, ale chętnie bym zmnieniła przyzwyczajenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest lekko odczuwalny ból- ale bez porównania do tego, jaki się odczuwa depilując się w wersji na sucho ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam depilator dość stary ma już ponad 10 lat hehe, ostatnio mnie nachodzi aby zakupić sobie nowy lepszy. Dzieki Twojej recenzji chyba skuszę się właśnie na ten <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam,że warto :) Braun to solidna firma - ten od roku nie zawodzi ;) Bratowa ma model sprzed 6 lat i dalej śmiga jak nówka :)

    OdpowiedzUsuń