wtorek, 1 listopada 2016

Jedwabisty mus do mycia ciała Nivea


Jedwabista pielęgnacja ciała z musem Nivea



Są takie produkty do których używania nie jesteśmy do końca przekonani i są też takie, na które gdy tylko spojrzymy - z miejsca kradną nasze serca a głowie kołacze się jedna myśl "Wow!To jest to!"

Dziś właśnie na blogu o produkcie z tej drugiej kategorii - produkcie, który skradł moje
serce opakowaniem, sposobem użycia zapachem i konsystencją. Fantastyczna nowość od Nivea - jedwabisty mus do mycia ciała 






Produkt ten to dla mnie strzał w 10. Dokładnie takiego brakowało na rynku i własnie Nivei udało sie tę pustkę wypełnić. 

Jedwabiste musy do ciała występuja w trzech wariantach : Creme Smooth, Creme Soft oraz Creme Care. Jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch z nich (Soft i Smooth), ale zapewniam że w najbliższym czasie na mojej półce w łazience zamieszka i ta trzecia wersja.

Chciałabym jednak skupić się na recenzji jednego z nich - do testów wybrałam wersję Creme Soft z zawartością olejku migdałowego.


Mus zamknięty jest w wygodnym aluminiowym pojemniku, taka formuła opakowania jest bardzo praktyczna i świetnie sprawdza się zwłaszcza pod prysznicem- gdyż produkt świetnie przylega do dłoni i nie wyślizguje się z niej nawet gdy mamy mokre ręce.

Aplikacja dzięki atomizerowi jest niesamowicie prosta. Wystarczy lekko przycisnąć i otrzymujemy całą, pełną dłoń lekkiego i kremowego puchu. Taka ilość wystarczy by dokładnie umyć całe ciało.

Mus gładko rozprowadza się po całym ciele delikatnie myjąc je i zarazem pielęgnując. Otula cudownym, klasycznym dla Nivei zapachem, który długo jeszcze po wyjściu spod prysznica utrzymuje się na skórze.




Pianka jest niesamowicie gęsta i przez to bardzo wydajna. Jest bardzo łagodna i nie podrażnia, nie wysusza i nie wywołuje nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia czy świądu - nawet bardzo delikatnej skóry. Zawartość jedwabiu oraz dodatek w postaci olejku migdałowego odżywia skórę i sprawia, że po użyciu produktu jest ona niesamowicie gładka i dobrze nawilżona ( choć posiadaczki bardzo suchej skóry będą musiały wspomóc się również i balsamem) . 



Jest to doskonała alternatywa dla zwykłych mydeł czy żeli pod prysznic. Doskonały produkt do zabrania ze sobą na wakacje, na basen czy na siłownię. Zajmuje niewiele miejsca a zapewnia kompleksową i szybką pielęgnację całego ciała. Dzięki szczelnemu opakowaniu nasze rzeczy osobiste sa w każdych warunkach bezpieczne. 



Jako ciekawostkę dodam,że mus rewelacyjnie sprawdza się jako zamiennik pianki do golenia-
dzięki niemu szybko i dokładnie pozbędziemy się niechcianego owłosienia. Skóra po takiej depilacji jest nie tylko gładka, ale i świetnie odżywiona bez żadnych podrażnień :)


Podsumowując, prysznic z musem Nivea to sama przyjemność. Doskonała pielęgnacja i ukojenie dla całego ciała oraz relaks dla zmęczonych zmysłów .








18 komentarzy:

  1. Bardzo mnie ciekawi ten mus i na pewno go w najbliższym czasie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle zapominam go kupić ale następnym razem zapiszę na liście i już na pewno kupię ;) jestem bardzo ciekawa tego musu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już miałam go rękach, już miał wylądować w moim koszyczku ... i się rozmyśliłam:) Ale kupię !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie testowałam, ale z chęcią sprawdzę jak działa :)


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) fajny, przyjemny kosmetyk w rozsądnej cenie :)

      Usuń
  5. Fajny produkt, chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Fajny w rozsądnej cenie - przyjemna kapiel w jego towarzystwie :)

      Usuń
  7. Kusisz,kusisz a mój portfel płacze!
    I wiesz co? A niech płacze!
    Nivea <3 uwielbiam i z pewnością go sobie kupię!
    Iwona Maziarz

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupilam niedawno w promocji i jest fajny ,faktycznie doskonale zastepuje mydla i nie podraznia skory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go,przetestowałam i uwielbiam go używać podczas szybkiego prysznica aby odświeżyć się przed randką czy spotkaniem ze znajomymi. Hmmm przy twoich fotkach można się rozmarzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno wypróbuje. Nivea mimo że drogeryjna to posiada w swojej ofercie wiele hitów. Zaczynając od zwykłego kremu nibea, po soft, antyperspirant, mleczko do demakijażu, żele pod prysznic, a teraz ten mus- zobaczymy czy i mi skradnie serce. Jedynie ich produkty dla dzieci nam nie odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kosmetyki Nivea i nigdy a to nigdy się na nich nie zawiodłam. Mus jak dla mnie jest idealny. Coś co w mojej łazience będzie gościł już na zawsze.

    OdpowiedzUsuń