wtorek, 15 listopada 2016

Mixa - odżywczy krem do rąk. Ratunek dla bardzo suchej skóry.



Dziś post lekki, łatwy i przyjemny choć dotyczący pielęgnacji tej części ciała, która sprawia mi niestety najwięcej problemów. Dłonie.

Skóra moich dłoni  jest bardzo przesuszona. W niektórych miejscach popękana z łuszczącym się naskórkiem. Swędzi okropnie. Wpływ na ten stan niewątpliwie ma niedoczynność tarczycy z którą borykam się już od kilku lat jak i pewnie nadmierna wrażliwość na wszelkiego rodzaju środki chemiczne.
Objawy te nasilają sie zwłaszcza zimą i jesienią, kiedy temperatura zdecydowanie leci w dół a na zewnątrz hula zimny i suchy wiatr.

Dotychczas jedynym ratunkiem były kremy lub maści które lekarz przepisywał mi na receptę, ale niestety działały one tylko miejsca już podrażnione a nie leczyły przyczyny tych podrażnień. Suchej skóry.





O drogeryjnych i aptecznych  kremach do rąk mogłabym napisać encyklopedię.Większość po kilkukrotnym zastosowaniu wędrowała w inne potrzebujące ręce, bo moja skóra w kontakcie z nimi
reagowała ogromnym podrażnieniem i jeszcze trudniej było ją później "uspokoić".

Domowe sposoby, maseczki - nawet tak polecany olej kokosowy akurat w tym wypadku zupełnie się nie sprawdził :(  

W końcu jednak trafiłam na krem w rozsądnej cenie, który okazał się ukojeniem dla skóry moich rąk.

Mixa. Krem intensywnie odżywiający do suchej i bardzo suchej skóry dłoni.
Jest to pierwszy krem na który moje ręce zareagowały wyjątkowo dobrze. Przede wszystkim świetnie współpracuje z kremami przepisanymi przez lekarza, które lecza podrażnioną skórę a Mixa z kolei dba o odpowiednie nawilżenie skóry.



Krem przyjemnie pachnie, choć zapach jest bardzo subtelny. Nawilża doskonale, zmiękcza i odżywia. Wspaniale się wchłania i mimo zawartości gliceryny, która tworzy na skórze ochronną warstwę przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych - skóra rąk nie jest tłusta. 

Stosuję wielokrotnie w ciągu dnia po każdym umyciu rąk, za każdym razem gdy odczuwam potrzebę nawilżenia skóry. Wiadomo nie jest to leczniczy krem- przyczyna mojej suchej skóry niestety tkwi w problemach hormonalnych- ale niweluje to przeokropne uczucie szorstkiej skóry. No i jest to jedyny krem, który moich rąk nie podrażnia. Sprawia,że skóra jest gładka i w końcu delikatna .

Jest to dla mnie niezwykle ważne - bo przecież zadbane dłonie są naszą wizytówką.





A wy jak dbacie o dłonie ? Jakie kremy polecacie ?

7 komentarzy:

  1. Mixę bardzo lubie. Cenię ją sobie przede wszystkim od czasu kiedy moja córeczka 2 lata temu miała problemy skórne i pani dermatolog kazała nam zakupic płyn z tej serii...tego kremu jeszcze nie miałam. Musze koniecznie spróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Mixa ma najlepsze kosmetyki do takiej skóry jaką ja posiadam,uwielbiam ich kremy.
    A jak ja dbam o dłonie? Przede wszystkim peelingi,rękawiczki peelingujące,kremy itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie Neutrogena cały rok. Ale z chęcią poznam bliżej Mixę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam Mixe i lubie maja fajny krem nawilzajacy.Kremu do rak nie znam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei kremu nie znam ale za to balsam też jest całkiem przyjemny

      Usuń
  5. Nie miałam tego kremu do rąk jeszcze, ja uwielbiam Neurogenne, na wiele przetestowanych kremów ten spełnił moje oczekiwania. Ale Moxa jest tańsza może następnym razem się skuszę.

    OdpowiedzUsuń