sobota, 26 listopada 2016

BOX ONLY YOU - L'biotica - ekspresowo działający suchy szampon do codziennego stosowania.


Dziś na tapecie ląduje kolejny produkt , który znalazłam w boxie ONLY YOU - i jest to suchy szampon firmy L'biotica .

Wiem,że wiele z Was czekało na tego posta, ale też i z opublikowaniem go zwlekałam trochę czasu- bo chciałam przekonać się przynajmniej kilka razy jak akurat ten suchy szampon sprawdza się na moich włosach. Niestety po ostatnich doświadczeniach z tego typu produktem firmy Aussie byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tych testów. 

Suchy szampon to nie jest to produkt ,bez którego nie da się żyć, ale przyznać muszę, że w sytuacjach awaryjnych sprawdza się doskonale. Ja swoje włosy myję często i rzadko zdarza się, by suchy szampon był mi potrzebny. Jednak w ramach testów przetrzymałam swoje włosy kilka dni bez mycia, by przekonać się czy kosmetyk L'biotica faktycznie nada im świeżego wyglądu.



Szczerze zaskoczona przyznaję,że tak. Sprawdził się.

Odświeżył włosy, lekko uniósł je u nasady i sprawił że faktycznie stały się bardziej delikatne w dotyku. Efekt świeżości i czystych włosów utrzymywał się praktycznie cały dzień. Zawarta w szamponie skrobia ekspresowo poradziła sobie z wchłonięciem nadmiaru sebum.

Wiadomo suchy szampon nie zastąpi  tradycyjnego mycia głowy ;) ale jest doskonałym wyjściem w sytuacjach awaryjnych. Na pewno sprawdzi się w trakcie wyjazdów, lub gdy nagle okaże się że musimy na gwałt wyjść z domu i załatwić coś na mieście - a fryzura jest zupełnie niewyjściowa. 

W przeciwieństwie do Aussie suchy szampon L'biotica nie ma upierdliwie drażniącego zapachu. Niby pachnie tropikalnymi owocami, ale zapach jest raczej przyjemny i delikatny. 

Na plus zdecydowanie zaliczam to,że nie pozostawia białego nalotu na włosach - co jest niezmiernie istotną kwestią zwłaszcza w przypadku posiadaczek ciemnych włosów. Nie podrażnia też skóry głowy, nie wywołuje uczucia uporczywego świądu. 



 
  Szata graficzna jest prosta i przejrzysta. Pojemnik przypomina typowy lakier do włosów.
Aplikujemy na włosy za pomocą atomizera, który świetnie sobie radzi z równomiernym rozprowadzeniem produktu. Strumień wydobywającego się suchego szamponu jest wystarczająco mocny i intensywny.

Aplikując szampon na włosy sugerowałam sie radami zamieszczonymi na opakowaniu.
Krótkimi seriami rozpylałam na suche włosy a następnie wmasowywałam go, zwracając szczególną uwagę na nasadę oraz miejsca wymagające szczególnego odświeżenia.



Suchy szampon to taki fajny, kosmetyczny gadżet. wygodny w użyciu no i niewątpliwie w sytuacjach podbramkowych warto go mieć w swojej kosmetyczce.  Polecam też dla osób, którym włosy się bardzo przetłuszczają a nie mogą bądź nie chcą ich myć każdego dnia. L'biotica nie zawiedzie.



 A wy stosujecie suche szampony na co dzień ?  Jakie są wasze doświadczenia z tego typu produktami ?


4 komentarze:

  1. Lubię suche szampony , tej marki nie znałam ale z przyjemnością sięgne po nią w trakcie następnych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosuje suche szampony ,ale staram się nie często lubię gdy nie mam czasu faktycznie umyć tych włosów ;)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię mieć taki produkt w razie awaryjnej sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O cholercia, nawet nie wiedziałam że są suche szampony z l'biotica muszę koniecznie przetestować, bo najczęściej używam Batiste. Obserwuję z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń