wtorek, 29 listopada 2016

BOX ONLY YOU - olejek w kremie do włosów - MARION 7 efektów



Kolejny produkt, który znalazłam w boxie "Dookoła włosów" ONLY YOU 
to olejek 7 efektów w kremie firmy Marion .

Muszę przyznać,że w mojej codziennej pielęgnacji olejki nie goszczą zbyt często. Wolę odżywki i maski, ale od czasu do czasu lubię po olejki sięgnąć. Robię to zwłaszcza gdy widzę, że końcówki włosów puszą się, są nadmiernie przesuszone i wymagają odżywienia i lekkiego dociążenia.

Olejek w kremie Marion zawiera bogaty w glicerydy i witaminy olej arganowy. Znajdziemy w nim również olej kokosowy i inca inchi (o którym przyznaję niewiele słyszałam). Kombinacja tych składników ma sprawić,że nasze włosy będą wyglądać zdrowo i olśniewająco.



Marion różni się od dotychczas znanych mi olejków konsystencją. Właśnie kremową.
Jego aplikacja jest bardzo wygodna. Olejek został umieszczony w przeźroczystej, plastikowej butelce z pompką - dzięki czemu doskonale widzimy ile nam produktu jeszcze zostało.

Jego lekka formuła bez spłukiwania ułatwia stylizację włosów bez ich nadmiernego obciążania.

Kosmetyk jest bardzo wydajny - wystarczy jedna mała dawka ( wielkości orzecha laskowego), by olejek spełnił swoją rolę. Trzeba pamiętać o tym, by z jego ilością nie przesadzić , bo osiągnie się efekt przeciwny do zamierzonego. Włosy niestety nie będą dobrze wyglądać .



A dlaczego 7 efektów ? 

Otóż według producenta użycie tego olejku ma zapewnić włosom właśnie 7 efektów :

- chronić włosy przed szkodliwym działaniem szkodliwej temperatury
- przywrócić piękny połysk
- wygładzić
- odżywić i nawilżyć
- nadać jedwabistej miękkości
- zapobiegać puszeniu sie włosów
- ułatwić rozczesywanie i układanie



Faktycznie ze spełnianiem większości obietnic olejek radzi sobie dobrze.
Chroni końcówki włosów przed szkodliwym działaniem temperatury - to fakt.
Ładnie wygładza włosy i ułatwia ich rozczesywanie. Użyty w odpowiedniej ilości sprawia, że włosy są faktycznie ładnie dociążone i nie puszą się, ale tak jak już wspominałam trzeba uważać by nie przesadzić z jego ilością. 

Nie zgodzę się z tym, że nawilża - bo nie zauważyłam by akurat na moich włosach działał w ten sposób, ale od nawilżenia mam swoją ekipę do zadań specjalnych.

Na plus zaliczam to,że olejek pięknie pachnie choć zapach jest dość ulotny. Ładnie też nabłyszcza włosy i wygładza ich strukturę.




Można się przyczepić do składu. Wydaje mi się  jednak, że w tej cenie jest to fajny produkt, który wystarczy na bardzo długo. Szkody włosom nie robi a poprawi ich wygląd.

Lubicie takie produkty ? Znacie firmę Marion ? 


3 komentarze:

  1. Znam firmę Marion, ale o tym produkcie pierwszy raz słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę go chyba kupić bo moje włosy po kąpieli to istna szopa na głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Marion ma w ofercie takie cuda ?Nie mialam pojecia.

    OdpowiedzUsuń