wtorek, 25 października 2016

Kuracja z bursztynem dla włosów zniszczonych - słów kilka o odżywce Jantar


 Jantar - odżywka, która wzmacnia słabe i zniszczone włosy



Słabe.Zniszczone. Zmęczone i nadmiernie wypadające. Włosy. Niestety moje.
Stres, niedoczynność tarczycy i anemia doprowadziły je do fatalnego wręcz stanu. 
Moja walka o poprawę ich wyglądu trwa już jakiś czas. I kiedy wydaje mi się, że wychodzimy na prostą, że już jest wszystko okej - cała zabawa zaczyna się niestety od nowa.




Jesień to dla moich włosów czas najtrudniejszy. Zmęczone po lecie wprost błagają o kurację, która pomogłaby je zregenerować. Wytaczam wtedy najcięższe działa- sięgam po metody od dawien dawna sprawdzone i które odkąd pamiętam okazywały się skutecznym remedium na moje problemy.
Niestety efekt ich działania z reguły był właśnie krótkotrwały.

W tym roku zaryzykowałam. Odstawiłam wszystkie odżywki, maski i wcierki by wypróbować coś nowego. Nowego - aczkolwiek znanego mi już od wielu wielu lat.


Odżywka Jantar - bo o niej mowa- wielokrotnie przewijała się gdzieś na półkach w drogeriach w trakcie gdy dokonywałam wyboru kosmetyków do pielęgnacji włosów. Przyznaję,że nieraz już miałam ją w ręce, ale nie skusiłam się na jej zakup - uznając, że za tak niską cenę kosmetyk ten na pewno nie będzie skuteczny. 

Kilka tygodni temu jednak natknęłam się na akcję promocyjną producenta i postanowiłam zgłosić się do programu i wziąć udział w testach tejże odżywki. I nie żałuję. Ponieważ zapoznałam się bliżej z produktem, który moje włosy polubiły.

Czym jest odżywka Jantar ? 



Odżywka jest bezbarwnym, nietłustym płynem o przyjemnym zapachu - który jest przeznaczony do pielęgnacji włosów zniszczonych. Jej "supermoc" oparta jest na sprawdzonej i niezmienionej od lat recepturze- wykorzystującej niezwykłe właściwości bursztynu.


91% składników naturalnych
0% parabenów, alkoholu etylowego, barwników

Zawiera :

bursztyn- pielęgnuje, wzmacnia, odżywia włosy oraz chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych

Trichogen ®- stymuluje wzrost i przedłuża cykl życia włosa

witaminy A, E i F - pielęgnują, wzmacniają i odżywiają

Polyplant Hair®- wzmacnia słabe włosy, ogranicza ich wypadanie oraz poprawiają kondycję skóry głowy i cebulek włosowych

d- pantenol- nawilża i łagodzi podrażnienia skóry głowy


Dzięki niej nasze włosy powinny stać się mocniejsze, zregenerowane , pełne witalności i mniej podatne na wypadanie. Brzmi ciekawie , nieprawdaż ? 




Jestem w trakcie czterotygodniowej, sugerowanej przez producenta kuracji i mam już swoje, wyrobione zdanie na temat tej odżywki.

Włosy faktycznie wyglądają na zdrowsze, są bardziej lśniące i ciut mocniejsze. Nie przestały niestety wypadać, ale mam wrażenie,że wypada ich zdecydowanie mniej. Dodatkowym atutem tej odżywki jest to, że lekko podnosi włosy u nasady sprawiając tym samym,że wydają się one gęściejsze, nie są oklapnięte i ściśle przylegające do skóry. 







Samo używanie odżywki jest banalnie proste i wygodne. Szklaną butelkę w której kiedyś odżywkę można było kupić zastąpiono wygodną plastikową z dozownikiem w kształcie sprayu. Wystarczy spryskać włosy u ich nasady i wmasować w skórę głowy. Nie spłukiwać.

Odżywka nie obciąża włosów, nie powoduje ich przetłuszczania. 

Wydaje mi się, że ma zdecydowanie więcej plusów niż minusów :)
Ja swojej kuracji nie przerywam i liczę na to,że efekty będą jeszcze lepsze niż już są :)  







17 komentarzy:

  1. Super aż spróbuję na moich włosach bo ciągle lecą i lecą .... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie zaszkodzi spróbować , bo za niewielkie pieniądze efekt może byc wow :)

      Usuń
  2. O matulu jakie cudne zdjęcia!
    Jakie klimatyczne!
    A co do odżywki kiedyś stosowałam .. chyba czas do niej wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A jak wrażenia po odżywce ?

      Usuń
    2. Fajna była, tylko potem włosy się uspokoiły, przestały wypadać to kupiłam coś innego. A teraz widze,że znów zaczyna się Sajgon z wypadaniem włosów, więc chyba trzeba zacząć coś z tym robić :(

      Usuń
  3. Też jestem w trakcie stosowania, nie zrobiła na mnie efektu WOW, ale daję jej szansę bo uważam, że chyba zasłużyła. Po pierwsze dlatego, że włosy mniej wypadają, stały się silniejsze i błyszczące.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzmocnienie to jest to.
    Ja od kosmetyków nie oczekuję, że przestaną wypadać włosy. Zdecydowanie należy podziałać od wewnątrz, najlepiej przez dietę, ewentualnie suplementy oraz właściwą ilość snu ( z tym ciężko).
    Podoba mi się brak mocnej chemii w składzie i mam nadzieję, że skuszę się na nią w sklepie razem z szamponem. Lubię Polskie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię polskie kosmetyki i też mam podobne zdanie jeżeli chodzi o wewnętrzne wzmocnienie organizmu. To podstawa :)

      Usuń
  5. Oj znam Jantar od lat uzywam bo lubie.Jedna z nielicznych firm ktora swych produktow nie zepsula a ulepszyła je.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia i te bursztynki super pasują do tej odżywki :D bardzo podoba mi się wpis i bardzo jestem ciekawa efektów tego produktu na moich włosach ;)życzę powodzenia w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Agatko- a odzywkę polecam :) Kosztuje niewielkie pieniążki

      Usuń
  7. Bardzo chciałabym wypróbować, też mam strasznie wypadające włosy ale gęste, wiec może pomoże jantar

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chciałabym wypróbować, też mam strasznie wypadające włosy ale gęste, wiec może pomoże jantar

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia jak zawsze na wysokim poziomie!
    Jestem pod ogromnym wrażeniem!!!
    Kupiłam sobie i teraz czekam na efekty!
    Iwona Maziarz

    OdpowiedzUsuń