niedziela, 17 kwietnia 2016

Werther's Original - słodki smak dzieciństwa

Werther's Original 



Lubisz wracać wspomnieniami do czasów dzieciństwa ? Bo ja uwielbiam .

Uwielbiam oczyma wyobraźni przywoływać najwspanialsze chwile z dziecięcych lat.
Zapach babcinej szarlotki, widok dziadka przygrywającego na akordeonie, licznie gromadzącą 
się rodzinę przy suto zastawionym domowymi przekąskami stole. Mamę opowiadającą bajki na dobranoc i śpiewającą  stare kołysanki ...

Pierwsze zawarte przyjaźnie, zabawa na podwórku od rana do wieczora.
Skaleczone kolana, szczerbate uśmiechy , opalone i piegowate buzie .

Chwile radości, zupełnej beztroski ... i wolności .

Pamiętam też smak wyjątkowych cukierków. Wyjątkowych nie tylko dlatego, że przez wzgląd na czasy w jakich przyszło mi dorastać były rarytasem , ale również przez wzgląd na ich słodki, rozpływający się w ustach smak. 

Werther's Original .
O tak !

Pamiętam jak pieczołowicie wydzielam sobie ich ilość ( by jak najdłużej cieszyć się ich smakiem)  - zamykałam się w pokoju , uciekając od zgiełku codziennego świata i zatapiając się w przygodach rudowłosej Ani - rozkoszowałam się delikatnością tego karmelka.


Dziś sama jestem mamą.I choć moje życie już nie jest tak beztroskie jak dawniej -
 jest wiele rzeczy, które zmianom nie uległy..

Moją ulubienica wciąż jest rudowłosa Ania ,
a Werther's Original pozostał ulubionym karmelkiem.
Uwielbiam dzielić się jego smakiem z najbliższymi. 

Wierna kopia mnie - czyli moja córka również wieczorami zamyka się w swoim pokoju uciekając 
w wyimaginowany świat wyobraźni w towarzystwie Werther'sów. I choć lektura nie ta sama to smak karmelków wciąż urzeka - wciąż tak samo słodki .




A teraz dzięki kampanii z portalem Rekomenduj.to mogliśmy poznać cudowną nowość.
Werther's Original creamy Filling.

Nasze ulubione cukierki zostały nadziane przepysznym i bardzo delikatnym karmelem.
... Co za smak ! Zauroczyłam się nim już od pierwszej chwili.

Twardy cukierek, który skrywa w sobie kremową niespodziankę. 
Rozkosz i uczta dla podniebienia. 


Błogie chwile, które pozwalają choć na moment uciec od trosk tego świata
i zatopić się w rozkosznych wspomnieniach.

I Ciebie drogi czytelniku zapraszam w wyjątkową podróż :)
 Zajrzyj na www.swiatkarmelu.pl , weź udział w konkursie - i zatop się razem ze mną  w słodkich wspomnieniach ... 





20 komentarzy:

  1. Cudowny opis ❤️ Aż sie rozmarzyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam je !!
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/04/nasze-ostatnie-przesyki-kwietniowe.html?showComment=1460920662564#c3963782573228747501

    OdpowiedzUsuń
  3. bo najlepsze wspomnienia zapisuja sie smakiem☺

    OdpowiedzUsuń
  4. bo najlepsze wspomnienia zapisuja sie smakiem☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To tak jak i my :) Chyba nie ma nikogo, kto by ich nie lubił !

      Usuń
  6. Gratuluję załapania się do super akcji :) A jeżeli chodzi o te cukiereczki, to my również je uwielbiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) O tak u nas też znikają w ekspresowym tempie :)

      Usuń
  7. Ale pyszności <3
    Ślinka cieknie na sam widok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie napisane :-) Gratuluję wygranej :-)

    OdpowiedzUsuń