poniedziałek, 2 stycznia 2017

Sensilis Upgrade Chrono Lift - koncentrat ujędrniający okolice oczu



Pielęgnacja okolic oczu jest dla mnie niezwykle istotna. Niestety mam tendencje do częstych obrzęków a cienie i worki pod oczami to moja przykra codzienność. Nieobce również są mi zmarszczki w tej okolicy a zdarza się,że skóra mimo stosowania odpowiednich kremów - jest sucha i mało elastyczna.

Przetestowałam wiele kremów, które i owszem świetnie radziły sobie z poszczególnymi "dolegliwościami",ale nie działały kompleksowo. Te, które świetnie nawilżały nie niwelowały cieni ani obrzęków. Te dzięki, którym pozbyłam się cieni nie działały przeciwzmarszczkowo. 

Szukałam więc kremu bądź innego specyfiku pod oczy, który byłby odpowiedzią na wszystkie zapotrzebowania mojej skóry. Stosowanie kilku kosmetyków na ten sam obszar po pierwsze bywa męczące i czasochłonne a po drugie co tu ukrywać dziurawi naszą kieszeń .



Dlatego też kiedy Sensilis zaproponował mi współpracę wiedziałam,że kosmetyk który wybiorę z pewnością będzie przeznaczony właśnie do pielęgnacji wrażliwych okolic oczu. 

Po krótkim rozeznaniu znalazłam taki, który opisem jest idealną odpowiedzią na moje poszukiwania.

Wzmacniający koncentrat ujędrniający okolice oczu.
Według producenta jest to produkt pod oczy o działaniu odmładzającym, posiadającym właściwości ujędrniające, zawierającym aktywne składniki, które zatrzymują proces starzenia, dzięki ochronie komórkowego DNA. Zmarszczki i linie mimiczne ulegają wygładzeniu, powieki nabierają jędrności, zaś cienie i worki pod oczami znacznie się zmniejszają, wyraźnie odmładzając spojrzenie.



Koncentrat pod oczy, który wybrałam jest nowością w serii Upgrade. Zawiera innowacyjną formułę
oraz unikalne kombinacje składników, które działają synergicznie by przeciwdziałać zniszczeniu komórkowego DNA. Są to między innymi DNA REVERSE COMPLEX (Chryzantema + czerwony ryż +peptydy), wyciąg z soi, polisacharydy owsa,krzem organiczny, kofeina.

Sam kosmetyk prezentuje się niepozornie. Mała, plastikowa 15 ml tubka w czarnym kolorze skrywa w sobie koncentrat o lekkiej konsystencji ( nie za rzadkiej nie za gęstej - w sam raz). Kosmetyk ma lekko perłową barwę i bardzo przyjemnie pachnie. Tubka zwężona na samym końcu sprawia że przy lekkim naciśnięciu wydobywa się z niej niewielka ilość specyfiku - wystarczająca na jedną aplikację.

Koncentrat stosowałam zarówno rano jak i wieczorem . Niewielką ilość kosmetyku nanosiłam na mały paluszek i nie wcierając a lekko wklepując aplikowałam pod oczy. Pierwsze wrażenie - rewelacja. Koncentrat lekko chłodzi skórę orzeźwiając momentalnie spojrzenie. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia żadnego filmu. Nie podrażnia nawet gdy zapędzimy się w aplikacji i zbliżymy sie zbytnio do oka.



Dzięki zawartości kofeiny koncentrat pięknie ujędrnia skórę i nadaje jej zdrowszy wygląd. Kofeina sprawia również że obrzęki i cienie wokół oczu są zredukowane dzięki czemu znikają objawy zmęczenia.Dobrze nawilża skórę i sprawiając, że staje się ona zdecydowanie bardziej gładka w dotyku.

Niewątpliwie koncentrat spełnia wszystkie moje oczekiwania jeżeli chodzi o pielęgnację skóry wokół oczu.Minimalizuje zmarszczki, odżywia, redukuje cienie i obrzęki. Nadaje mojemu spojrzeniu świeżości - a tego mi właśnie było trzeba najbardziej.






2 komentarze:

  1. Znaleźć dobry krem pod oczy to nie lada sztuka :) Dobrze, że Tobie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Dawno nie byłam tak zadowolona z żadnego kosmetyku jak z tego :)

      Usuń