środa, 21 grudnia 2016

Świąteczna paczka dobroci od Stenders Polska




Mikołaj był w tym roku bardzo hojny dla mnie. Sprawił mi ogromną niespodziankę - i to taką prawdziwą, której zupełnie się nie spodziewałam.
Niesamowicie miło jest być docenionym za to, co sie robi - a takie wiadomości jak ta, którą otrzymałam na facebooku - dodają skrzydeł i jeszcze większych chęci do pracy

 "Witaj Dominiko 🙂 Nazywam się Paulina Szulc i jestem Dyrektorem firmy Stenders Europe. Dobre wróżki mi doniosły, że byłaś grzeczna w tym roku, zrobiłaś piękny wpis o naszych kosmetykach 😉
Czytam, obserwuję i trzymam za Ciebie kciuki!
Nasz Mikołaj już przygotował sanie, renifery i zmierza do Ciebie z prezentem 😉 Będę wdzięczna za przesłanie adresu - przekażę go naszemu Mikołajowi.
Życzę Ci wielu sukcesów i pasji w nowym roku 🙂
Pozdrawiam serdecznie,
Paulina Szulc
Country Director Stenders Polska"


Tak pozytywnie zaskoczyła mnie moja ukochana marka Stenders i to paczką po brzegi wypełnioną samymi cudownościami.



Paczuszki od Stenders są zawsze tak pięknie zapakowane - tak efektownie się prezentują,że aż żal je otwierać. Każda pakowana jest ręcznie z dodatkiem suszonych kwiatów, plasterków pomarańczy.
Z prawdziwą dbałością o każdy detal.


Oto co znalazłam w swojej paczuszce :



Musująca porzeczkowa kula do kąpieli 





Ręcznie wytwarzane mydełko o zapachu borówki ( i tak faktycznie pachnie ! )





Masełko do ciała - KOKOSOWE !!! - już uwielbiam





Cukrowy scrub do ciała o zapachu moreli - chyba pierwszy mój kosmetyk, który pachnie tym owocem :) Dziś skusze sie na pierwsze testy !




Żurawinowy żel pod prysznic 






Same cuda i cudeńka od których oczu nie można oderwać :) Czy wy też lubicie niespodzianki ?

17 komentarzy:

  1. Gratuluję i brawo dla firmy za tak miły gest z ich strony. Cudowne kosmetyki Stenders choć osobiście nie miałam jeszcze przyjemności ich używać. Jeszcze raz gratuluje :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stenders lubi zaskakiwać swoich klientów. Na plus oczywiście :)

      Usuń
  2. Wow same perełki :-) gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że nadajecie z marką Stenders na tych samych ramach, więc paczuszka trafiła w najlepsze ręce!
    Cieszę się z Twojej w pełni zasłużonej niespodzianki
    GRATULACJE i miłych chwil z tymi cudownościami 💞☺☺☺ 👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesting products. I'm your new GFC follower. Hug ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Paczuszka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudeńka :) Paczka piękna . Dzięki za przybliżenie marki - bo wcześniej o niej nie słyszałam - poznałam ją po Twoich wpisach na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kupisz pierwszy kosmetyk nie odgonisz sie - takie cudeńka :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Tak - nie wiadomo na co się skusić w pierwszej kolejności :)

      Usuń
  8. Ale piękna paczka aż żal było pewnie rozpakować ;)

    OdpowiedzUsuń