czwartek, 20 października 2016

Equilibra - łagodny i bezpieczny szampon dla naszych pociech - od pierwszych dni życia


Equlibra Baby - idealny szampon dla naszych milusińskich.





Dziewczyny nie wiem czy pamiętacie jak pytałam na blogu o to czym myjecie włosy Waszym maluszkom ? Byłam na etapie poszukiwania idealnego szamponu dla swojej córci i szczerze mówiąc ręce załamywałam. Składy szamponów dla dzieci w większości to jedna wielka tablica Mendelejewa.

Wiedziałam jednak,że gdzieś musi być ten ideał, którego szukam. Aż w końcu znalazłam.
Jest nim szampon włoskiej firmy Equilibra.

Co ma w sobie takiego,że nazywam go ideałem ? 

Odpowiedź jest tylko jedna : SKŁAD
W 98 % szampon składa się tylko i wyłącznie ze składników naturalnych ( w tym aż 20 % stanowi aloes) !

Nie zawiera : 

- SLS i SLES 
-parabenów
-barwników
-wazeliny
-alergenów





Jest przebadany klinicznie i dermatologicznie, również obecność szkodliwego niklu została w nim wykluczona.

Szampon ma fizjologiczne PH i jest bezpieczny już dla maluszków od pierwszego dnia życia.
Niesamowicie łagodny o delikatnym subtelnym zapachu. Łagodnie oczyszcza i skórę i włosy dziecka.
Aloes o którym wspomniałam łagodnie nawilża a środki pochodzenia roślinnego delikatnie oczyszczają bez wysuszania.
Dodatkowo wyciąg z nagietka koi a zawartość roślinnej gliceryny chroni delikatną skórę głowy i strukturę włosa.




Szampon nadaje się do codziennego użycia i dzięki niemu moja córka pokochała mycie włosów.
Delikatnie się pieni a co najważniejsze można myć włosy z otwartymi oczami ! 
Szampon nie szczypie!

Włoski po umyciu bardzo łatwo się rozczesują , nie puszą się i są niesamowicie delikatne i mięciutkie  w dotyku. Pachną bardzo subtelnie.

Szampon Equilibra baby sprawdza się również idealnie w pielęgnacji skóry głowy i włosów u noworodka, co potwierdzają mamy którym wręczyłam próbki. Są zachwycone tym jak delikatnie on pielęgnuje i oczyszcza.
Nie wywołuje podrażnień, nie uczula. Po prostu wspaniale sprawdza się w codziennej pielęgnacji.








Mój, przepraszam nasz ideał,  przywędrował z dalekich Włoch. 
Firma ma 25 letnie doświadczenie w branży kosmetycznej i jest liderem w branży produktów aloesowych. Kosmetyki z logo Equilibra są sprzedawane na całym świecie a wiem, że i w Polsce zdobywają coraz większe grono zadowolonych klientów.

Ja polecam z czystym sumieniem. Warto zapewnić naszym dzieciom wszystko to , co najlepsze i najbezpieczniejsze dla nich.










9 komentarzy:

  1. Nie znam firmy , ale recenzja kusi do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie sliczne kolorowe zdjecia.Dzieki probce otrzymanej od Ciebie potwierdzam wszystko to co napisalaś.Szampon dokładnie myje włoski i sprawia że są delikatne i mięciutkie w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie ,ze szampon i u Was się sprawdził ) Ja jestem zachwycona :)

      Usuń
  3. Miałam od ciebie próbkę z tej firmy szampon dla dorosłych i byłam zachwycona! :)
    Tym razem spróbuję ten szampon dla dzieci ;)

    Ps.Fotki masz takie że aż miło się czyta i ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szampon dla dorosłych tez świetny, ale ten dla dzieci jest rewelacyjny !

      Usuń
  4. Bardzo zaciekawił mnie ten szampon muszę go wypróbować ;)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma już dzieci takich malutkich, ale chętnie polecam znajomym mamą z małymi dziećmi.

    OdpowiedzUsuń