niedziela, 4 września 2016

VENUS - nawilżający olejek do ciała w sprayu...za dosłownie grosze !




VENUS - jakie to... przyjemne :) 



Mam suchą skórę. Każda słoneczna kąpiel, kąpiel w basenie czy prysznic po siłowni kończy się tym,że wprost muszę użyć nawilżającego kosmetyku do ciała bo skóra wręcz o niego błaga. W ciągu dnia zwykle brak mi czasu by każde partie ciała smarować dokładnie balsamem i czekać aż sie wchłonie i zacznie działać.

Dlatego od jakiegoś czasu szukałam nawilżającego produktu do ciała, który po pierwsze byłby wygodny w użyciu po drugie szybko się wchłaniał i po trzecie nawilżał skórę. Takiego produktu, który nie byłby podstawą codziennej pielęgnacji ale był jej uzupełnieniem. I znalazłam. I to dosłownie za grosze.





Venus nawilżający olejek w aerozolu, sprayu . Brzmi ciekawie, nieprawdaż ?  Muszę przyznać,że pierwszy raz spotkałam się z olejkiem w takim wydaniu. I choć uwielbiam tę formę pielęgnacji w życiu nie wrzuciłabym butelki z olejkiem do np torebki bo z pewnością skończyłoby się to źle dla przechowywanych w niej rzeczy :) A tu proszę pełne zaskoczenie. Bogactwo 5 olejków schowane w wygodnym i bezpiecznym metalowym pojemniku. 

Wygodę używania oceniam na 5 + a jak z pozostałymi wymaganiami ? 



Już wcześniej wspomniałam,że ta mała niepozorna buteleczka skrywa w sobie bogactwo 5 olejków :
 
- MONOI  - który ma za zadanie wygładzić nawilżyć skórę i wzmocnić jej elastyczność

-WINOGRONOWY - który łagodzi podrażnienia i odzywia
 
-AWOKADO -  uzupełnia barierę lipidową naskórka

- MAKADAMIA - wygładza i natłuszcza 

oraz

-OLIWA z OLIWEK - regeneruje, nawilża oraz zapewnia witaminy z grupy 
A,B,C,E i F



Dodatkowo jak zapewnia producent, olejek jest wolny od parabenów, sztucznych barwników i peg-ów.



Jego aplikacja jest niezmiernie prosta. Wychodzisz spod prysznica , łapiesz za butelkę , spryskujesz całe ciało, lekko rozprowadzasz i już. Po wszystkim. Można się ubierać.

Olejek nie brudzi ubrań. Błyskawicznie się wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustego filmu a lekką barierę ochronną. 

Sprawia,ze całe ciało nabiera miękkości, jest subtelnie rozświetlone i wygładzone. 
Skóra nie jest szorstka i sucha a przyjemnie nawilżona.

A jak pachnie ... Wprost rewelacja.




W ciagu dnia również sprawdza się świetnie. W pracy wystarczy kilka sekund by
np odkryta skóra naszych rąk czy nóg odżyła i zyskała na świeżości. Olejek nie brudzi rąk, 
nie tłuści ubrań !

Sprawdza się też bardzo dobrze po depilacji - nie podrażnia a koi podrażnioną skórę.



Dla mnie olejek w sprayu to patent na miarę kosmetycznego Nobla ;)
Za naprawdę ogromny komfort użytkowania, jest doskonałym uzupełnieniem codziennej pielęgnacji - zadba o naszą skórę w ciągu dnia wtedy kiedy my nie mamy dla niej czasu  - w pracy, po siłowni czy basenie.

A cena : bez promocji całe 9,99 !




15 komentarzy:

  1. Wow ale super cenaza tak ekstra kosmetyk ;) można go kupić stacjonarnie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście kochana, ja kupiłam w Rossmannie :)i to była cena bez promocji w promocji myślę,że jeszcze taniej będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna recenzja - kusisz tym olejkiem , jak będę w drogerii w najbliższym czasie to się za nim rozejrzę. Tez szukam czegoś do nawilżenia skóry w ciągu dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jest fajny do do codziennego użytkowania :) Taki mój ratunek w ciągu dnia :)

      Usuń
    2. Kupiłam - u siebie w małej drogerii , nawet Pani powiedziała - że bardzo fajnie im ten spray schodzi. Od razu powąchałam - faktycznie pięknie pachnie :)

      Usuń
    3. Cieszę się, ze jesteś zadowolona :)

      Usuń
  4. jak za grosze to cos dla mnie ;)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/no-i-wyzwanie-organizowane-przez.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna recenzja!!!!
    Kochana przekonałaś mnie do jego zakupu!!!!! Cena rewelacja. Świetnie się sprawdza!!!!
    Dzięki za polecenie Skorzystam!
    Iwona Maziarz

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujacy kosmetyk.Wczesniej o nim nie slyszalam.Ciekawa recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to jutro powędruję do Rossmanna, bo pewnie tam jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię kosmetyki z Venus <3 są świetne. Dostałam paczkę do testowania, i jak na razie każdy z nich spełnia moje oczekiwania <3

    OdpowiedzUsuń