sobota, 3 września 2016

Sensilis PREMIERE - serum rozjaśniajace pierwsze zmarszczki






Ultra-lekkie , ultra-nawilżające serum na pierwsze zmarszczki 
SENSILIS 


Nie ukrywam. Jestem kobietą po 30 roku życia z widocznymi już zmarszczkami. 
Od dawna sięgam po kosmetyki, które wspomagają mnie w walce z tymi oznakami starzenia.
Świetnie jeżeli przy tym spełniają i inne funkcje - nawilżają, rozjaśniają i rozświetlają przygaszoną czy zmęczoną cerę. 


I faktycznie takim kosmetykiem jest właśnie serum Sensilis.



Pozwolę sobie zacytować opis producenta :

"Bardzo intensywne serum, skomponowane na bazie bardzo mocnego kompleksu aktywnych składników, które są w stanie opóźnić proces starzenia się skóry i tym samym zapobiegać pojawianiu się zmarszczek i linii mimicznych "


Rekomendowane do pielęgnacji skóry tuż po 30 roku życia z objawami pierwszych zmarszczek.

Jest to leciutkie serum, mające konsystencję w formie żelu. 

Ekspresowo wchłania się ze skóry pozostawiając ją bardzo dobrze nawilżoną i odżywioną. Nie roluje się na skórze, nie pozostawia żadnej warstwy.Po prostu wnika w strukturę skóry i tam robi swoje.

Rewelacja !




 Skóra wręcz wpija w siebie całą nałożoną warstwę. Przyznaję szczerze, że z tak ekspresowym wchłanianiem spotkałam się po raz pierwszy.

Serum stosowałam rano i wieczorem - jako bazę przed nałożeniem kremu pielęgnacyjnego.
Kolokwialnie napiszę "nie gryzło" się z żadnym ze stosowanych przeze mnie kremów aczkolwiek pielęgnację warto byłoby uzupełnić o krem na dzień i na noc z tej samej serii ( może kiedyś mi się uda). Miałam próbki, które zużyłam i powiem Wam uzupełniają się i współgrają ze sobą wprost rewelacyjnie.
 
 Bardzo szybko można zauważyć pozytywne zmiany : skóra staje się rozświetlona, odżywiona a zmarszczki i nierówności ulegają spłyceniu.

W trakcie stosowania serum nie zauważyłam by oprócz tych, które już posiadam ( będących np moją zmorą głębokich zmarszczek na czole ) pojawiły się nowe. Czy to zasługa serum ? 
Mam wrażenie, że tak .
 


Serum jest idealnym kosmetykiem na lato - aczkolwiek rekomenduję stosować cały rok :)
 Kolejny raz położę nacisk na świetne wchłanianie się i lekką konsystencję, która nie obciąża skóry nawet w bardzo upalne dni.

A jak pięknie pachnie - lekko i świeżo - bardzo delikatnie i subtelnie :) 

Po zastosowaniu serum nie zaobserwowałam żadnych podrażnień czy wysypu niedoskonałości - nawet w najbardziej wrażliwych i podatnych (w moim przypadku) partiach twarzy ( czoło, nos i podbródek) - wręcz przeciwnie, mam wrażenie, że skóra została uspokojona a wydzielanie sebum praktycznie zredukowane do mimimum .



Aplikacja jest niezmiernie prosta, bardzo fajny dozownik,
 który ułatwia całą procedurę .

Opakowanie bardzo przyjemne i nowoczesne. 
Eleganckie połączenie srebra i czerni nadaje temu kosmetykowi luksusowego charakteru.






Sensilis to cała gama kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji różnego typu skóry dla kobiet w rożnym wieku. 

Przyznaję,że ta hiszpańska marka niezmiernie mnie intryguje i z ogromną chęcią przy najbliższej możliwości skorzystam z wypróbowania innych kosmetyków tej firmy !


18 komentarzy:

  1. To koniecznie musze wyprobować bo ja nadal nie znalazła idealnego serum do mojej prawie 40 letniej ceny ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, Sensilis ma również serum do bardziej wymagającej cery i również o nim słyszałam wiele dobrego :)

      Usuń
  2. Nie znałam tej firmy,fajnie byłoby bliżej zapoznać się z tymi kosmetykami.Ja używam raczej polskich marek,ale nie do końca wydają się być skuteczne:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z polskimi markami różnie bywa jest dużo fajnych na rynku. Po jakie polskie marki najczęściej sięgasz ?

      Usuń
    2. Eveline, ostatnio Vianek- ale jeżeli chodzi o kurację przeciw - zmarszczkową to spróbowałabym z chęcią czegoś bardziej konkretnego.

      Usuń
  3. Mam go i jestem równie zadowolona co Ty <3 Jest naprawdę fantastyczny!!!! Działa fenomenalnie i ten piękny subtelny jego zapach <3 Uwielbiam go <3 Polecam wszystkim bo jest naprawdę świetny!
    Ps.Fajnie to wszystko opisałaś! Iwona Maziarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh widzisz kochana, zapomniałam o tym jak pachnie pięknie ! :)
      Ciesze się że jesteś z niego również zadowolona :)

      Usuń
    2. Kolejna dobra opinia o tym serum, może i ja się skuszę ... Tylko cena trochę odstrasza. Poczekam jak będzie w promocji.

      Usuń
  4. A gdzie można kupić to serum i jaka cena ? Nie używam na razie kremów ani innych preparatów na zmarszczki a mam już 33 lata ;) może też się skuszę na to serum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko ja widziałam w Hebe, ostatnio było w promocji ale nie pamiętam jaka cena. W regularnej ofercie coś ponad 100 zł ... dlatego warto polować na bardziej korzystną ofertę :)

      Usuń
  5. Produkt wydaje się być ciekawy :) możliwe, że kiedyś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny ;) Myślę że się nie zawiedziesz :)

      Usuń
  6. Brzmi obiecująco ;) Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona :) Kuszą mnie pozostałe produkty z tej serii :)

      Usuń
  7. Uhuhu luksus w pełnym wydaniu.Czytalam o Sensilils nawet próbki miałam i to faktycznie są dobre produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a co ci przypadło do gustu ? Bo ja to serum uwielbiam a próbki miała różne i tez bardzo fajnie na nie skóra reagowała :)

      Usuń