środa, 14 września 2016

DRESDNER ESSENZ - nowy wymiar kąpieli !

Pachnące cuda - kąpiel pełna intensywnych doznań  
z Dresdner Essenz
 


Z reguły nie mam zwyczaju pisać recenzji czy wypowiadać się na temat produktów po ich jednorazowym użyciu czy wykorzystaniu jednej próbki.

Ten produkt jest jednak tego warty. Trafiło do mnie tak pieknie pachnące cudeńko,że nie mogłam się oprzeć i wprost muszę podzielić się z Wami wrażeniami z mojej ... kąpieli.

Produkt, który wywarł na mnie tak wielkie wrażenie to .. sól do kąpieli.
Ale nie tak zwykła. Oj nie. Wyjątkowa pod każdym względem.

Przedstawiam Wam Dresdner Essenz 
- wersja Atlantik


 
BEZ Detergentów syntetycznych SLES
BEZ Emulgatorów PEG
BEZ Olejów Mineralnych i Silikonowych
BEZ Alkalicznego Mydła
NIE TESTOWANY NA ZWIERZĘTACH

za to zawierająca  :

Sól Morska
Olej z Nasion Słonecznika
Panthenol
Alantoina
Proteiny Pszeniczne
Naturalny Olejek Eukaliptusowy
Naturalny Olejek Miętowy
Ametyst
 


Zapach .. wprost oszałamia .Wyczuwalny nawet przez zamknięte opakowanie.
Po otwarciu torebeczki unosił się w całym mieszkaniu. Moi domownicy dopytywali co tak pięknie pachnie , a jak odpowiedziałam ze sól do kąpieli - mało nie doszło do wojny domowej, bo każdy chciał z niej skorzystać :) 

No cóż muszę przyznać, że taka kąpiel to sama przyjemność. 
Żal wychodzić z wanny. Pełen relaks i pachnący odpoczynek gwarantowany.

Sól faktycznie zmienia zwyczajną kąpiel w morską przygodę. 
Subtelnie się pieni, zmieniając kolor wody na błękitny.
Jak to producent fajnie ujął "morski,świeży zapach połączony z cennymi minerałami i ametystem (..) zaspokaja tęsknotę za morzem" Zgadzam się w 100 % 



Odświeża i ożywia zarówno ciało jak i umysł dzięki zawartościom olejków mentolowego i eukaliptusowego. 

Muszę przyznać, że po 20 minutach takiej kąpieli moja skóra była zauważalnie gładka, miękka
i bardzo przyjemna w dotyku. Zapach utrzymywał się jeszcze przez dłuższy czas - a w łazience pachnie jeszcze do tej pory ...



  Wiem,że na tym jednym zapachu sie nie skończy. Oferta dystrybutora jest tak ciekawa, inne zapachy są tak fajnie skomponowane,że kuszą i nęcą ... i dziś na pewno dokonam zakupów .
Po prostu jestem pod dużym wrażeniem !

12 komentarzy:

  1. Jejuniu jakie piękne zdjęcia!Jestem sobie w stanie wyobrazić ten zapach, o którym z taką pasją piszesz.Skoro wywarł na tobie takie wrażenie to faktycznie musi być cudowny.Gdzie taką sól można kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sól można kupić w sklepie polskiego dystrybutora- wwww.bathing.pl.
      A za komplement dziekuję :)

      Usuń
  2. Zdjęcia powalające na kolana <3 Przepiękne <3
    A sól do kąpieli-cudeńko <3 Sama bym się biła o nią by wypróbować ją na sobie. Uwielbiam kosmetyki do kąpieli,które pachną obłędnie <3 Aż się rozmarzylam przez Ciebie ale w pozytywnym tego sensie znaczeniu.
    Iwona Maziarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko :)Ja sama siebie kuszę tymi solami i na pewno wylądują u mnie w łazience inne zapachy ;)

      Usuń
  3. Zapach mnie bardzo zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny świeży ale jednocześnie nie ostry :)

      Usuń
  4. ale ty mnie kusisz tymi kosmetykami oj kochana :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/kobieto-zadbaj-o-swoje-paznokcie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super uwielbiam sole do kąpieli. Kolejna pozycja dobrej kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę wypróbować, uwielbiam takie kąpiele

    OdpowiedzUsuń