środa, 6 lipca 2016

Kawa w roli głównej , czyli słów kilka o kawowym peelingu BIOLOVE


Sekret zdrowej i pięknej skóry zamknięty w małym ziarenku-
kawowy peeling Biolove !



Uwielbiam kawę. Uwielbiam jej aromat, kocham to uczucie kiedy jej zapach i pierwsze łyki każdego poranka budzą mnie do życia . Mocna, parzona i czarna. 

O jej cudownych właściwościach pielęgnacyjnych słyszałam już dawno i to same dobre rzeczy. Jednak jakoś nigdy nie było mi dane by zapoznać się bliżej z kosmetykami z kawą w składzie.

Wszystko zmieniło się za sprawą drogerii Kontigo, która zaprosiła mnie do testów kosmetyków inspirowanych naturą - Biolove.

W paczce oprócz szeregu innych cudowności znalazłam między innymi kawowy peeling .

Jak on pachnie ! Jak świeżo zaparzona kawa !



Tytułem wstępu jeszcze dodam słów kilka o samej marce Biolove - bo jest to marka ciekawa, warta zapamiętania .
Dostępna w sieciach drogerii Kontigo, w bardzo przystępnych cenach :)

Biolove- jest polską marką. Ekologiczną . Tworzy produkty na bazie naturalnych składników inspirowanych naturą. Kosmetyki  tej firmy nie zawierają żadnych szkodliwych substancji !


Nie dla : 

-PEG-ów
-SLS-sów
- parabenów
-silikonów
-barwników
-konserwantów
-alergenów 

!!!


Skład testowanego przeze mnie peelingu jest bardzo prosty i ogranicza się do kilku ( ale za to jakże wspaniałych składników)

Znajdziemy tam :
- cukier
- masło Shea
-olej makadamia
- zmielone ziarna kawy Arabica
-olej kokosowy
-organiczny przeciwutleniacz - octan tokoferylu 

Zawartości mieści się w plastikowym pojemniczku o 
pojemności 100 ml


Peeling ma dość gruboziarnistą konsystencję . Składa się z wyczuwalnych ziarenek kawy i cukru. 

Bardzo dobrze rozprowadza się na wilgotnej skórze pozostawiając na niej ochronną, lekko oleistą powłoczkę. Po umyciu skóra jest gładka, miękka i w dalszym ciągu subtelnie pachnie kawą. 

Peeling doskonale radzi sobie z usuwaniem martwego naskórka- skóra po jego zastosowaniu wygląda świeżo i zdrowo ! 


Peeling kawowy idealnie działa na redukcję cellulitu. Udowodniono naukowo, że kofeina zawarta w kawie zwalcza znienawidzoną przez nas kobiety pomarańczową skórkę-gdyż odprowadza zbędną wodę z komórek naszej skóry.

Oprócz tego kawa pobudza nasza skórę do życia , dodaje jej energii i zapewnia zdrowy i ładny wygląd !

 

I muszę Wam powiedzieć, że faktycznie sprawdza się. Na efekty trzeba trochę poczekać - ważne jest aby peeling stosować regularnie i dłuższy okres czasu. Dodam też, że odkąd włączyłam do swojej pielęgnacji peeling Biolove poprawił się stan mojej skóry ( zwłaszcza na udach i pośladkach ) - stała się bardziej jędrna i choć cellulit nie zniknął to stał się jakby mniej widoczny :) 

 

No i ten zapach ... taka pielęgnacja to sama przyjemność !

 

 




 



13 komentarzy:

  1. Kurczę, jak Ty już napiszesz recenzję, to mowy nie ma abym ominęła w sklepie ten produkt.
    Krem - żel Dermedica kupiłam, Vianek też u mnie zagościł , teraz ruszam do Kontigo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo za miłe słowa ! A nawet nie masz pojęcia jak bardzo ci zazdroszczę tego,że masz dostęp do Kontigo na miejscu ... U nas jeszcze się nie otwarli - choć kto wie , może w przyszłości :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mi narobiłaś na niego ochoty ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się , bo to kosmetyk naprawdę wary uwagi :)

      Usuń
  4. Wpis ekstra a peeling rewelacyjny ;) ja też go chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To czysta przyjemność ;) Zapach poezja, jak poranna kawa, a skóra po nim idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w 100 % się zgadzam . Jest cudowny a jego stosowanie to nie obowiązek a przyjemność :)

      Usuń
  6. mmmm na pewno sprobuje :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/07/przyjemne-chwile-relaksu-dla-kazdej-z.html

    OdpowiedzUsuń
  7. prezentuje się wspaniale. Piekne zdjęcia. Ja podobny peeling kiedys sama robiłam ale niestety zapchałam odpływ:P

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda interesująco, choć akurat peeling kawowy lubię robić sobie własnoręcznie - jest prosty i bardzo efektywny

    OdpowiedzUsuń