poniedziałek, 18 lipca 2016

Perfect me ! Szampon i maska do pielęgnacji włosów farbowanych


Perfekcyjny duet do pielęgnacji włosów farbowanych -
maska i szampon Perfect me by JF Malcolm !



Dziś na blogu będzie troszkę o włosach.Chyba jest to temat o którym mogłabym pisać i pisać... w nieskończoność. Dlaczego ? Bo lubię swoje włosy- choć jest to niestety nieodwzajemnione uwielbienie :)

Wciąż szukam produktów, które spełniłyby moje oczekiwania i zadowoliły
wymagające włosy.

A moje włosy są niestety trudne. Słabe, łamliwe, cienkie.
Bywają przesuszone choć potrafią się zbuntować i przetłuszczać.
Bardzo trudno jest mi je doprowadzić do stanu idealnego.

Z pewnością ich ogólnego wyglądu nie poprawia również fakt, że są farbowane.
Nic nie poradzę na to, że nie lubię tych srebrnych nitek przecinających moja  kasztanową czuprynę.

Stad też istotne znaczenie w wyborze środków do pielęgnacji włosów ma fakt, by były one przeznaczone do włosów farbowanych. 

Przedstawiam Wam więc zestaw, który jakiś czas temu zagościł w mojej łazience -
 Perfect.Me - repair & colour save.




Marka Perfect.Me stosunkowo niedawno zagościła na naszym rynku.

Początkowo słabo dostępna, teraz dostaniemy ją w większości dużych sieciówek w całkiem przyzwoitej cenie :) 

Gama produktów składa się z 4 serii :

- ZIELONA - perfekcyjne odżywianie  dla włosów suchych  zniszczonych
-NIEBIESKA - perfekcyjna siła dla włosów osłabionych i cienkich
- RÓŻOWA - perfekcyjna gładkość - dla włosów trudnych do ułożenia i puszących się
-POMARAŃCZOWA - perfekcyjny kolor - dla włosów farbowanych

Ja jestem szczęśliwą posiadaczką wersji pomarańczowej i skrobnę dziś o niej kilka słów :)




Jak nadmieniłam wcześniej seria pomarańczowa została stworzona z myślą o włosach farbowanych -po to by nadać im jedwabistą miękkość, gładkość i przywrócić zdrowy wygląd. 
Zestaw chroni również kolor jednocześnie odbudowując i pielęgnując zniszczone farbowaniem włosy.

Charakterystyczne dla kosmetyków tej firmy jest to, ze nie zawierają:

*parabenów
*parafiny i pochodnych ropy naftowej
*konserwantów MIT & CIT
*ftalanów

Natomiast skład wzbogacony jest o takie dodatki jak:

*regenerująca keratyna
*nawilżający jedwab
*odżywcze witaminy
*chroniący kolor ekstrakt z kawioru






Muszę przyznać,że kosmetyki doskonale się ze sobą uzupełniają.

Szampon mieści się w ciekawym opakowaniu w formie tubki. Ma dość rzadką konsystencje, przyjemnie pachnie. Nie pieni się super mocno, ale fajnie myje włosy i dobrze się spłukuje.
Jest też całkiem wydajny. Wystarczy niewielką ilość nanieść na włosy , wmasować a później spłukać.
Nadaje się do codziennego stosowania. 
Nie przetłuszcza włosów, nie podrażnia skóry głowy i o dziwo w moim przypadku nie przyczynił się do powrotu łupieżu.

Maska. 
Maskę potraktowałam jako odżywkę. Stosowałam ją każdorazowo po użyciu szamponu .
Ma bardziej intensywny zapach niż szampon. Łatwa w nakładaniu - dość gęsta konsystencja sprawia że nie spływa - a utrzymuje się na włosach.
Wystarczy nałożyć na 3 do 5 minut i odżywkę/maskę  można spłukać - choć dla lepszych efektów polecam zostawić na trochę dłużej.


Cóż. Moje włosy polubiły się z tym pachnącym zestawem.
Są gładkie i miłe w dotyku. Rozczesują się łatwo, nie puszą i nie elektryzują.
Wyglądają zdrowiej, kolor jest bardziej żywy i lśniący .

Włosy są miłe w dotyku, fajnie się układają .

Nadal niestety pozostają łamliwe, słabe i cienkie - ale tu raczej wina nie tkwi w produkcie lecz niestety w moich problemach z niedoczynnością tarczycy.

Dziewczyny jeżeli szukacie fajnego zestawu w przystępnej cenie i z bardzo fajnym składem - polecam Perfect. Me - przecież każda z nas chce być doskonała ;) 


6 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się jescze tą marką ;) ciekawy wpis ;) włosy to mój odwieczny problem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystkie kosmetyki,które są przeznaczone do włosów. Ale muszę przyznać,że pierwszy raz spotykam się z tą firmą,marką :-) Bardzo interesująca recenzja i bardzo przekonująca.Dziękuję za polecenie.Z pewnością skorzystam.Pozdrawiam Iwona Maziarz

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam różową była świetna napewna zakupię inne wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami. Muszę się za nimi rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej marce, a wygląda ciekawie. Ja tez mam podobny problem z włosami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez nigdy o nich nie slyszałam :o

    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/07/kozie-mleko-naturalne-piekno.html?showComment=1469117054965#c5389929180404597080

    OdpowiedzUsuń