czwartek, 26 maja 2016

Dermedic Hydrain 3 Hialuro - Gdy skóra chce pić !


Ukojenie dla wrażliwej cery ...
HYDRAIN 3 HIALURO



Mam kapryśną cerę . Jest mi trudno zdecydowanie określić jaki jest jej typ.

Bywa mieszana z przetłuszczającą się strefą T , ale też i często odwodniona 
z widocznymi suchymi plackami. i odstającymi skórkami.

I właśnie na te suche placki szukałam kremu - 
dobrego zamienika dla Aquali Thermal od Vichy.

Jakiś czas temu na promocji w jednej z sieci aptek wypatrzyłam zestaw 
Dermedic w skład którego wchodził krem oraz miniaturka płynu micelarnego.

Opis brzmiał bardzo zachęcająco, dodatkowo cena była bardziej niż korzystna ( bodajże 21 zł )
postanowiłam wiec zaryzykować.

Krem Hydrain Hialuro 3 to krem żel a po nie najlepszych doświadczeniach z Idealią Skin Sleep ( o tym w innym poście ) - miałam obawy, że nie polubimy się z żelem.

Na szczęście okazało się, ze warto było jednak ten zestaw zakupić :)

Producent o kremie pisze tak :


  • Zapewnia intensywne, dogłębne i długotrwałe nawilżenie odczuwalne przez 48 godzin po zastosowaniu
  • Uzupełnia niedobory wody w skórze i ogranicza jej transepidermalną utratę (TEWL) - potocznie mówiąc ogranicza ilość wody jaka ucieka  przez nasza skórę do atmosfery .
  • Wzmacnia i regeneruje skórę
  • Do każdego rodzaju skóry wymagającej nawilżenia
  • Lekka, nietłusta, kremowo-żelowa konsystencja
  • Doskonały pod makijaż
  • Nie zatyka porów



 SKŁADNIKI AKTYWNE :


Woda termalna, 
Kwas hialuronowy,
 AqualareTM, 
Mocznik-UREA,
 Gliceryna,
 Dub Diol,
 Betaina,
 Phytosqualan – Skwalan, 
Witamina E



Krem stosuję już przeszło 4 miesiące - jednak nie jest to regularne stosowanie.
W każdym bądź razie zawsze sięgam po niego gdy pojawiają się pierwsze objawy przesuszonej skóry. Przyznaję- jest skuteczny. Doskonale nawilża nie zatykając porów.

Ma przyjemną konsystencję delikatnego żelu. Subtelnie i przyjemnie pachnie. Bardzo dobrze się rozprowadza i na suchej skórze nie pozostawia tłustego filmu- choć lekko się klei.
Nie roluje się (oh yeah !!! )
  Po jego zastosowaniu cera jest w zdecydowanie lepszej kondycji - gładka , sprężysta i nawilżona przede wszystkim.

Nie zapycha, nie uczula, nie podrażnia (nawet wrażliwych okolic oczu) .

Idąc za jedną z rad na forum krem wkładałam na kilka godzin do lodówki - tak schłodzony lekko redukował opuchliznę i fantastycznie koił skórę. 

Ideał ?
Czy ma jakieś minusy ? 

Ma. Aczkolwiek nie przeszkadzają mi one zupełnie w jego stosowaniu. 
Oczywiście jego działanie nawilżające nie trwa 48 godzin, jak reklamuje producent, ale krócej - zwykle do umycia twarzy. Ale cóż stoi na przeszkodzie by użyć kremu ponownie ?

Nie sprawdził się też w kwestii podkładu pod makijaż, bo niestety po jego zastosowaniu twarz lekko się klei. Dlatego krem stosuje tylko i wyłącznie na noc. 

Cena produktu plus efekty jakie przynosi jego stosowanie zdecydowanie 
sprawiają, że Hydrain 3 Hialuro jest kremem bez którego nie wyobrażam sobie pielęgnacji skóry swojej twarzy .



 W bonusie do kremu otrzymałam miniaturę płynu micelarnego,
 który również jest przeznaczony do cery suchej.




Płyn już wykorzystałam i mogę napisać, że jest skuteczny.
Doskonale radzi sobie z usuwaniem makijażu.
Nie podrażnia, nie szczypie w oczy. 
Jest bardzo delikatny. Przebadany dermatologicznie i okulistycznie.

Ma fajny skład: ( Woda termalna, Kwas hialuronowy, Hydroveg VV, Gliceryna, Alantoina, Mocznik)

Doskonale sprawdzi sie u osób ze słabą tolerancją na wodę 
czy u takich, którzy z różnych powodów nie mogą stosować tradycyjnych preparatów do demakijażu.
 Pachnie super :) 

Ja zużyłam, byłam zadowolona więc i Wam polecam :)




Krem i płyn micelarny tworzą bardzo fajny duet -  z pewnością będący dużym wsparciem w walce z 
suchą i odwodnioną skórą.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz