niedziela, 1 maja 2016

Carex - antybakteryjny żel do mycia rąk - mój niezbędnik w torebce

Carex - skuteczny pogromca bakterii !





Nie wiem jak Wy , ale ja nie znoszę mieć brudnych, czy lepkich  rąk.
Nie musi to być widoczny brud oczywiście, ale samo wrażenie, że dłonie nie do końca są czyste.

Każdorazowe wyjście do sklepu, jazda autobusem czy załatwianie jakichkolwiek spraw na mieście sprawia, że źle się czuję jeżeli nie mogę skorzystać z mydła i wody.
A niestety nie zawsze mamy do nich dostęp.
Chusteczki nawilżane z kolei sprawiają, że moje ręce są lepkie  i klejące.




Wtedy z ratunkiem przychodzi mi Carex- żel antybakteryjny, który od jakiegoś czasu jest stałym lokatorem mojej torebki.

Z Carex'em pierwszy raz spotkałam się gdy szykowałam wyprawkę dla córki do szkoły.
Zakupiłam wtedy wersję dla dzieci - właśnie  z myślą o córce i w trosce o to , by jej ręce zawsze były czyste i wolne od bakterii. 

Córka zachwycona żelem, jego zapachem konsystencją i kolorowym wyglądem opakowania  nie rozstaje się z nim - stale gości w jej plecaku .

W sumie wtedy pomyślałam, że żel antybakteryjny to i doskonałe rozwiązanie dla mnie.
Mały, poręczny- zmieści się w każdej torebce. I zadba o czystość moich dłoni.

Miałam początkowo obawy jak sprawdzi się w przypadku wrażliwej skóry moich rąk, ale po wypróbowaniu żelu w wersji dziecięcej nic się nie działo - wiec zakupiłam i Carex'a  dla siebie.
Muszę przyznać,że był to strzał w 10 !



Skończył się problem z brudnymi rękami, bez obaw mogę jeździć autobusem i robić zakupy w sklepie, czy nawet ubrudzić się na placu zabaw w trakcie szaleństw z dzieckiem. 

Carex przychodzi na ratunek - małym i dużym dłoniom. 

Jest bezpieczny, alkohol w nim zawarty bardzo szybko paruje pozostawiając dłonie subtelnie pachnące i czyste! Wolne od zarazków i bakterii. 

U nas sprawdził się w 100 % 

A jak u Was ? Stosujecie żele antybakteryjne ? 


2 komentarze:

  1. Teraz na pewno takie rzeczy bardzo się przydadzą. Na stronie https://ozonatory.eu można znaleźć żele i płyny antybakteryjne, nawet i świetne ozonatory

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze taki mieć przy sobie, choćby nosić w torebce:) Szukając takich produktów do firmy trafiłam na firmę https://streczujemy.pl też się może przydać.

    OdpowiedzUsuń