wtorek, 5 stycznia 2016

Kaszmirowy dotyk luksusu - czyli jak skorygować niedoskonałości i przedłużyć trwałość makijażu



Od jakiegoś już czasu zabieram się za napisanie tego posta, bo kosmetyk o którym dziś będę pisać jest zdecydowanie warty uwagi. Mowa tutaj o bazie wygładzającej Cashmere firmy Dax.

Muszę się szczerze przyznać, że jest to jedno z moich odkryć roku 2015. Nie wiem jakim cudem wcześniej nie stosowałam tego typu kosmetyków- być może dlatego,że wydawało mi się, iż zwykły krem - dobrej jakości wystarczy jako baza pod makijaż. Otóż byłam w wielkim błędzie.

Miałam dylemat  pomiędzy bazą wygładzającą a wygładzająco-rozświetlającą. Zdecydowałam jednak się na zakup bazy wygładzającej w związku z tym, że na mojej twarzy widać drobne zmarszczki a i pewne niedoskonałości również wymagają ukrycia.

Nie będę ukrywać, że do zakupu zachęcił mnie opis producenta według którego baza matuje cerę do 12 godzin i przedłuża trwałość makijażu.

A jakie są moje osobiste wrażenia ?




 
Kosmetyk prezentuje się bardzo efektownie. Piękne opakowanie, niesamowicie poręczne i wygodne w użyciu.Dzięki jego przeźroczystej formie doskonale widzimy ile zużyłyśmy kosmetyku i jaki nam został jego zapas.

Baza jest bezbarwna, pachnie bardzo przyjemnie a jednocześnie bardzo delikatnie.
Świetnie rozprowadza się na skórze, delikatnie wyrównując drobne zmarszczki i jednocześnie korygując niedoskonałości. Skóra na twarzy po użyciu jest niesamowicie gładka i  mięciutka. Przyznam się szczerze,że przez pierwsze dni po zastosowaniu bazu ciągle gładziłam swoje policzki nie mogąc się nacieszyć ich delikatnością.

Baza Cashmere zdecydowanie ułatwia nałożenie makijażu. Dzięki niej podkład rozprowadza się równomiernie nie roluje i nie zbija się na skórze.  Spokojnie wydłuża trwałość makijażu na dobre 8 godzin.
Nie zapycha, nie podrażnia- aczkolwiek każda cera reaguje inaczej na silikon więc nie zagwarantuję , że baza sprawdzi sie w każdym przypadku. Uważam jednak,że warto jest zaryzykować i poczuć kaszmirowy dotyk luksusu na swoje twarzy :)


4 komentarze: