niedziela, 13 grudnia 2015

Evian - naturalna moc minerałów w spray'u 



 Jakiś czas temu dzięki uprzejmości firmy Corine de Farme miałam okazję przetestować natualną wodę mineralną w sprayu Evian. Z marką spotkałam się wcześniej, gdyż miałam okazję ... pić butelkową wodę mineralną a teraz okazało się,że z tej dobroci będzie korzystać moja skóra- będzie nawilżana i od zewnątrz :)

Wg etykiety producenta "używany codziennie przez cały rok spray do twarzy Evian nawilża skórę, pomaga utrwalić makijaż, odświeża i oczyszcza".

Zdecydowanie się z tym zgadzam !
 

Nie tylko lato to trudny czas dla skóry naszej twarzy. Jesień i zima też nie bywają dla niej łaskawe.
Ostry wiatr, mróz na zewnątrz a w domu przesuszone powietrze spowodowane przez grzanie kaloryferów- wszystko to odbija się negatywnie na naszej skórze. I tu wkroczył spray Evian :)

Stosowany rano po umyciu twarzy, zapewnia jej dobre nawilżenie przed nałożeniem makijażu. 
W ciągu dnia odświeża, i pomaga utrzymać makijaż w "ryzach". Budzi do życia.Gdy tylko poczułam zmęczenie , robiłam się osowiała wystarczyło użyć spray'u a twarz odzyskiwała dawną świeżość.
 
 Wieczorem jest doskonałym pomocnikiem przy demakijażu, po dokładnym oczyszczeniu wystarczy spryskać twarz wodą Evian, po kilku chwilach delikatnie zetrzeć nadmiar wody. Mam wrażenie,że moja twarz jest czysta jak nigdy. Po takim oczyszczeniu krem na noc z pewnością wchłania się dużo lepiej.

Spray przyjemnie się rozpyla, strumień wody nie jest ani za mocny ani za słaby.

Od siebie na sam koniec dodam, że spray oprócz nawilżenia koi naszą skórę, łagodzi lekkie podrażnienia. Jest hipoalergiczny. Dla całej rodziny- przetestowany nie tylko przeze mnie, ale i przez męża i moją siedmioletnią córeczkę. Sprawdza się świetnie w różnych sytuacjach. 

Umnie w torebce zagości na stałe :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz