niedziela, 17 stycznia 2016

Dr. Organic - organiczne nawilżenie - Balsam do ciała z olejem konopnym.




Przez ostatni miesiąc odstawiłam wszystkie dotychczas używane przez mnie balsamy do ciała, by móc przetestować i rzetelnie ocenić nowość od firmy Dr.Organic- balsam do ciała z olejem konopnym.

Firmy nikomu chyba przedstawiać nie trzeba, od jakiegoś już czasu obecna jest na polskim rynku wraz z szeroką gamą swoich organicznych produktów. Ode mnie dodam tylko słów kilka : żadne z kosmetyków Dr. Organic nie są testowane na zwierzętach a produkty są odpowiednie dla wegeterian i wegan.

Żaden z produktów Dr.Organic nie zawiera parabenów, silikonów , sztucznych barwników, SLS-ów czy szkodliwych środków chemicznych. Nie inaczej też jest w przypadku balsamu z olejem z konopi siewnych - ilość składników naturalnych, które wchodzą w jego skład prezentuje się naprawdę imponująco:

* olej z konopii siewnych
* aloes 
* olej ze słodkich migdałów
* olej z awokado
* ekstrakt z rumianku
* masło Shea
* wyciąg ze skrzypu polnego 
* wyciąg z hibiskusa
* wyciąg z chmielu
* ekstrakt z liści malwy
* ekstrakt z kwiatów malwy
* wyciąg z rozmarynu
* olejek miętowy
* olejek z paczuli

oraz wiele , wiele innych - wszystkie pochodzenia naturalnego.


Balsam stosowałam 2 razy dziennie - rano i wieczorem . Z początku trudno było mi przyzwyczaić się do dość intensywnego (choć naturalnego)  zapachu balsamu, gdyż zwykle sięgałam po kosmetyki o raczej neutralnym bądź delikatnym zapachu, jednakże po kilku dniach przywykłam i zapach przestał mi przeszkadzać.

Balsam ma fajną konsystencję, nie jest gęsty i spokojnie wystarczy tylko parę chwil by rozprowadzić go po całym ciele.Nie trzeba długo czekać aż sie wchłonie, nie pozostawia tez tłustej powłoczki na skórze.Nie podrażnia , co dla mnie jako wrażliwca jest niezmiernie istotne. Bardzo wydajny, wystarczy zaaplikować niewielką ilość by nawilżyć całe ciało.
Skóra po użyciu jest mięciutka i gładka.Bardzo przyjemna w dotyku.

Z założenia balsam ten jest przeznaczony do utrzymania zdrowej, gładkiej i nawilżonej skóry. I w tym potwierdzam - sprawdził się .Osobiście mi jego działanie bardzo odpowiada aczkolwiek jak sprawdzi się w pielęgnacji skóry bardzo suchej tego nie wiem.
Cieszę się ,że coraz więcej jest organicznych kosmetyków na rynku, które zawierają w swoim składzie olej konopny, bo zioło to już od tysiącleci znane jest ze dobroczynnego wpływu na skórę i silnych własciwości pielęnacyjnych ( zresztą nie tylko ).



Wkrótce na blogu również recenzja maski do włosów z wyciągiem z oleju konopnego :)

A tymczasem mam nadzieję wypróbować również inne kosmetyki Dr.Organic .Zaintrygowały mnie niezmiernie :)

2 komentarze:

  1. kosmetyki z olejem konopnym intrygują mnie już od jakiegoś czasu, mam ochotę pokusić się na jakiś krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to mój drugi kosmetyk z olejem konopnym.Z obu jestem zadowolona. Na swoja kolej czekają kolejne do przetestowania ;)A jeżeli chodzi o kremy do rąk mam dwa swoje typy, których używam( i z czystym sercem polecam - bo naprawdę pomagają na bardzo suchą skórę)to Ziaja z mocznikiem i Sylveco :) Pozdrawiam i witam u siebie :)

      Usuń