poniedziałek, 20 maja 2019

VEET krem do depilacji skóry pod prysznic

Pogromca niechcianych włosków

 

Depilacja - temat rzeka. Ile kobiet tyle ulubionych sposób depilacji. Dla mnie zawsze numerem UNO był depilator oraz zwykła maszynka jednorazowa, jednak odkąd moja sucha i podrażniona skóra powiedziała dość musiałam szukać dla nich alternatywy.

I znalazłam wtedy VEET.


Korzystając z promocji zdecydowałam się na zakup kremu raczej sceptycznie podchodząc do skuteczności tego produktu, ale włosy na moich nogach powoli zaczynały żyć swoim życiem wiec w końcu trzeba było z nimi zrobić porządek.

Wybrałam wersję do skóry suchej i tego samego dnia po zakupie przystąpiłam do eksterminacji niechcianych włosków.


Pierwszy plus to szybkość działania. Od momentu aplikacji kremu do jego zmycia mija tylko 6 minut.

Krem jest bardzo gęsty, aplikujemy go na skórę za pomocą dołączonej do zestawu gąbeczki. Kolorowa (miękka) część służy do rozprowadzenia kremu na skórze zaś szorstka do jego usunięcia.

Cala procedura jest bardzo prosta i zamyka się w kilku krokach.

Wystarczy rozprowadzić krem, odczekać minutę przed wejściem pod prysznic a później po około 3 minutach usunąć go ze skóry..

I to faktycznie działa.
Za pierwszym razem byłam zdumiona ilością włosków zostających na szorstkiej stronie gąbki. (Wy)padały jak muchy.
Co prawda nie udało się mi wszystkich za pierwszym razem usunąć , ale to raczej była moja wina gdyż niedokładnie pokryłam skórę kremem.

Krem nie podrażnia skóry, u mnie nie wystąpiła żadna niepożądana reakcja natomiast jeżeli zaczniecie stosować u siebie warto przeprowadzić mały test na niewielkim kawałku skóry zanim się nim wysmarujecie całe.

 

 Generalnie jestem bardzo zna TAK! Żeby jednak nie było tak różowo , odrobinę nie odpowiada mi zapach kremu. Nie wiem jednak czy to kwestia moich preferencji czy składu produktu.

Reasumując : na pewno jest skuteczny, działa ekspresowo i nie robi krzywdy skórze. Ja zdecyduję się na pewno za zakup kolejnego opakowania i zabiorę ze sobą Veet na wakacje. Bo cenie sobie wygodę użycia i prostotę działania.

 

 Dodam jeszcze na sam koniec,że efekt gładkiej skóry utrzymuje się przez około 2 tygodnie. Krem działa u nasady włosa i być może to jest sposób na niechciane owłosienie. Dla mnie jest to wielkie odkrycie!  

2 komentarze:

  1. Tego szukałam... jest w Rossamnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, muszę się przejść do rossmana i zobaczyć czy nas są takie:)

    OdpowiedzUsuń