piątek, 1 września 2017

Ulubione zdjęcia sierpnia ...


 Panna ze słonecznikiem :)



Moi mili od zawsze lubiłam określę to tak trochę kolokwialnie- robić zdjęcia
Nigdy jednak nie dysponowałam odpowiednim aparatem do tego by moje wizje i pomysły nabrały realnych kształtów i odpowiednią formę.

Od miesiąca otwarły się przede mną nowe możliwości a to za sprawą aparatu Canon Eos 1300d , który sprezentował mi mąż :) 

Ciągle się go uczę, pracuję na podstawowym obiektywie - bo co tu dużo ukrywać, nie jest to tania "zabawa".

Nie będę spamować bloga multum fotek ale chciałabym raz w miesiącu podzielić się z Wami moimi ulubionymi zdjęciami z miesiąca poprzedniego :) 

Co wy na to ? 

W tym poście ulubione fotki sierpnia :)


Która z nich przypadła Wam najbardziej do gustu ? 



3 + 1


Chudy - Pan i Władca na 48 m ;) 




Nie zapomnieć lata


My lady :)


My lady 2 





Foch



Zaduma 


A może serniczka ? 


 


On the edge - linia życia ... 




Jak widać rozrzut moich zainteresowań jest bardzo szeroki ... choć chyba najbardziej lubię dzieci, nie krępują się a w ich oczach widać , szczerą i nieskrępowaną ciekawość świata :) 



Zapraszam do komentowania :) 


2 komentarze:

  1. Wszystkie zdjęcia są przepiękne :)
    ale najbardziej podoba mi się to "zaduma"

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pan i Władca oraz Foch to moim zdaniem zdecydowanie najlepsze zdjęcia :) Genialnie uchwyciłaś piękno stworzenia jakim jest kot oraz mimikę twarzy dziecka, a także te wręcz rozpływające się w powietrzu bańki mydlane.

    Cudowne zdjęcia :)
    Bardzo się cieszę, że będziesz się z nami nimi dzieliła, bo moją pasją również jest fotografia :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń