czwartek, 15 czerwca 2017

Skuteczna ochrona nie tylko przed potem - antyperspirant NIVEA invisible


Zbliża się lato, czyli taki czas kiedy szukamy jak najlepszych rozwiązań-ochrony dla swojej skóry przed potem. I choć na rynku jest dostępnych ogrom antyperspirantów w różnej formie - od sztyftów, poprzez kulki a na sprayach skończywszy to wcale nie tak łatwo wybrać odpowiedni dla siebie.




Dobry antyperspirant powinien przede wszystkim chronić przed potem i eliminować brzydki zapach.
Dla mnie to jest pierwsza zasada, którą kieruję się przy jego wyborze.

Kolejną niezmiernie istotną kwestią jest zapach. Lubię świeże, lekkie zapachy, które nie są przytłaczające i duszące.

Również forma antyperspirantu jest dla mnie ważna, w zasadzie wybór ograniczam tylko do tzw. kulki lub spray'u. Sztyft zupełnie się w mojej pielęgnacji nie sprawdził, ba nawet nie polubił się ze skórą.




Odkąd pamiętam dla mnie istniała tylko jedna marka i nie piszę tego kurtuazyjnie przez wzgląd na temat posta, ale tak po prostu jest. Klasyczna Nivea w kulce. Zawsze mam w domu i zawsze jest w zapasie, bo dla mnie jest to najlepsza i najskuteczniejsza ochrona przed potem. 

Latem natomiast sięgam również po Nivea lecz stawiam na formę sprayu, który nie tylko chroni przed brzydkim zapachem, ale i w ciągu kilku sekund wspaniale odświeża i orzeźwia skórę.

Wśród wszystkich dostępnych wariantów Nivea postawiłam na antyperspirant w wersji invisible .
Klasyczny, świeży zapach, który długo utrzymuje się na skórze ( choć na pewno nie chroni 48 godzin przed potem) a dodatkowo co dla mnie ważne jest bezpieczny dla ubrań, które noszę.

Otóż moi mili bowiem Nivea invisible można bez obaw stosować nosząc zarówno białe jak i czarne ubrania. Jej specjalna formuła zapewnia ochronę przed powstawaniem żółtych plam na jasnych ubraniach i białych odbarwień na czarnych.  



Wybrałam również ją z powodu zapachu. Piękny, świeży i lekki. W mig odświeża skórę dając mi pewność zdecydowanej, kilkugodzinnej ochrony przed potem i jego nieprzyjemnym zapachem. 

Na jego korzyść przemawia również to, że jest bardzo delikatny dla skóry- nie podrażnia jej nawet użyty już w kilka chwil po goleniu .

Chroni skutecznie przed umiarkowanym poceniem, idealnie sprawdza się w czasie letnich wojaży gdy potrzebujemy natychmiastowego odświeżenia. Jest wygodny w użyciu - formuła twist on/off to najlepsze rozwiązanie w przypadku antyperspirantów no i jest szeroko dostępny. Wszystko to sprawia,że jest jednym z moich niezawodnych ulubieńców.





A wy jaką ochronę preferujecie przed potem i brzydkim zapachem ? Czy oprócz tego zwracacie uwagę na to by dobry antyperspirant dbał nie tylko o waszą skórę lecz i o wasze ubrania ?


5 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten antyperspirant bo nie brudzi moich ubrań, zawsze miałam problem gdy zostawały białe ślady na mojej czarnej bluzce lub żółte na białej. Uwielbiam go po goleniu pach bo jest delikatny i nie podrażnia skóry a wręcz orzeźwia ją;

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle Nivea nas nie zawodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki Nivea, są takie delikatne i łagodne dla skóry. Nasz kultowy krem i ten antyperspirant są u mnie numerem 1 w łazience na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń