czwartek, 11 maja 2017

Aromatyczna kąpiel z Kneipp - Olejek do kąpieli Tajemnica piękna



Nie dla mnie nic bardziej relaksującego od gorącej kąpieli. Uwielbiam ten moment gdy cały dom pogrążony jest w głębokim śnie a ja mam w końcu trochę czasu dla siebie. Uwielbiam wtedy zanurzyć się w ciepłej wodzie i pozwolić odpocząć całemu ciału .

Zwykle kąpię się w towarzystwie gęstej piany czasem jednak dla odmiany lubię zamoczyć się w olejkach.

I dziś na blogu właśnie o kosmetyku , który zapachem przenosi do egzotycznego raju, a  to wszystko dzięki naturalnym olejkom które w sobie zawiera - a jest nim olejek do kąpieli firmy Kneipp o intrygującej nazwie Tajemnica Piękna .

Kneipp to firma ze 120 letnia tradycją. Zasięgając opinii na stronie producenta dowiadujemy się, że specjalizuje się w produktach parafarmaceutycznych i naturalnych, bazujących na wyciągach roślinnych. Ciekawostką jest metoda w jakiej się specjalizują tzw wodolecznictwo - czyli całościowe spojrzenie na efekty jakie przynosi proste połączenie wody i ziół na ciało każdego człowieka.

Kosmetyki nie zawierają środków konserwujących oraz barwników. Produkcja jest pod ciągłym nadzorem laboratorium oraz pod kontrolą niezależnych ekspertów. 


Wracając do bohatera dzisiejszego posta muszę nadmienić,że jego skład jest kompozycją czterech wartościowych i naturalnych olejków, których połączenie gwarantuje odpowiednią pielęgnację i nawilżenie naszej skóry.

Co w nim znajdziemy ?

Olejek arganowy sprawia, że skóra staje się miękka i gładka. Olejek marula wzmacnia barierę ochronną skóry i pielęgnuje ją.
Olejek z rącznika (olej rycynowy) działa natłuszczająco wyrównując tym samym utratę nawilżenia skóry.
Oliwa z oliwek chroni skórę i sprawia, że staje się aksamitnie gładka.

Oprócz tego w składzie widzę również olejek migdałowy jak i tokoferol ( czyli pochodna witaminy E) Nie przeraźcie się widząc na opakowaniu PEG 40 - jest to bardzo bezpieczny dla skóry surowiec który powstaje w wyniku łączenia fazy wodnej z fazą olejową.

Stosowanie olejku jest banalnie proste. Wystarczy wlać pożądaną ilość pod strumień bieżącej wody  by po chwili cieszyć się aromatyczną kąpielą. Opakowanie 20 ml wystarcza na 2 użycia choć wiem, że są osoby, które całość wlewają na raz - dla mnie to jednak jest odrobinkę za dużo

Olejek pozostawia skórę przyjemnie gładką, nawilżoną i pachnącą nieziemsko. 
Ja nie stosowałam dodatkowo żadnych balsamów, ponieważ powstały na skórze film po użyciu olejku jest zupełnie wystarczający i zapewnia odpowiednią dawkę pielęgnacyjną.

Takie 3 w 1: przyjemność i wygoda użycia połączone z pożytecznymi rezultatami. Chętnie też przetestuję inne zapachy jak i również słynne olejki do masażu, których firma Kneipp ma sporo w swojej ofercie.
 


A wy stosujecie olejki do kąpieli ?

4 komentarze:

  1. Mam taki olejek do ciała ;) Fajniutki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam nigdy takiego olejku :) Jednak płyn i piana u mnie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuuu, czegoś takiego właśnie szukam! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Bio olejek do ciała i bardzo lubię lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń