piątek, 5 stycznia 2018

WINIARY Pomysł na ... mięso - podsumowanie kampanii ze Streetcom


Kampania Streetcom "Winiary Pomysł na ...."



Nowy Rok na blogu rozpoczynamy wpisem kulinarnym, 
który będzie jednocześnie podsumowaniem smacznej kampanii ze Streetcom - Winiary Pomysł na...

Wiem, ze wiele z Was tu zaglądających  jest zarejestrowanych na portalu a tych, którzy nie są serdecznie zapraszam do rejestracji- można testować razem ze znajomymi różne produkty: od kosmetyków począwszy, poprzez alkohol aż po różnego rodzaju produkty spożywcze.

Osobiście bardzo lubię akcje Streetcom ponieważ testować mogę nie tylko ja ale i również moi znajomi czy rodzina.
Daje nam to możliwość porównania jak i zebrania różnych opinii na temat danego produktu.
 

Tym razem miałam przyjemność testować szeroko reklamowane w telewizji przez panią Gadżet "Pomysły na ....  " różnego rodzaju mięsa firmy Winiary.
Paczka Ambasadorska jak zawsze starannie przygotowana przez Streetcom - pudełko solidnej jakości a i jego zawartość rewelacyjna.

W paczce znalazłam jak zawsze produkty do testowania dla siebie jak i do rozdania wśród znajomych. A co w niej było? 

3 rodzaje "Pomysłów na ... "

- kotleciki schabowe w sosie z zielonym pieprzem
- steki z karkówki w sosie z tymiankiem
- klopsiki w sosie bolońskim

Dodatkowo otrzymałam również szklaną miseczkę do sosów.



Muszę przyznać,że sceptycznie podchodzę do jedzenia z tzw torebek. Zwykle mają taki specyficzny posmak, który zupełnie mi nie odpowiada i nie używam ich w kuchni. Wolę przyrządzić mięso po swojemu, doprawić tak jak lubię ja i moja rodzina. 
Ważnym aspektem jest też skład takich półproduktów, który zwykle niestety jest pełen polepszaczy, konserwantów i różnego rodzaju innych niepotrzebnych dodatków.

Na tym polu bardzo mile zostałam jednak zaskoczona przez Winiary - nowe "Pomysły na.." mają bardzo fajny skład- znajdziemy tam suszone warzywa, mnóstwo ziół - nie ma w zasadzie nic czego można by się przyczepić.

Osobiście przetestowałam wszystkie 3 "Pomysły na .." - i mam wśród nich swojego zdecydowanego faworyta.


Na pierwszy ogień poszła karkówka. 
Sposób przyrządzania jest bardzo prosty. Wystarczy zerknąć na tył opakowania i sugerować się tym, co jest napisane. Ja zrobiłam tak za pierwszym razem i niestety sos wyszedł mi odrobinę za gęsty - następnym razem dolałam trochę więcej wody, doprawiłam solą i pieprzem i sos wyszedł idealny. Samo mięso przyrządzone w ten sposób jest bardzo kruche, mięciutkie - rozpływa się w ustach. Mam mocno ziołowy smak dzięki użytemu tymiankowi.
Świetnie smakuje podane z ziemniakami czy kluskami śląskimi. 
Jest bardzo smaczne - zarówno i młodsi jak i starsi domownicy chwalili jego smak.




Następne w kolejności były Pulpeciki w sosie bolońskim. I tu przyznaję jest to nasz zdecydowany faworyt. Przepyszne mięso świetnie doprawione, sos rewelacja (choć tym, którzy nie lubią kwaśnych sosów a będą danie przyrządzać wg przepisu z torebki
 polecam dodać mniej pomidorów z puszki) i smak super.
Świetnie komponują się z ryżem czy z makaronem.
Przyrządzona wg przepisu ilość jest wystarczająca dla nawet 6 osób.




Ostatnim przyrządzonym daniem wg "Pomysłu na.." były kotleciki schabowe w sosie z zielonym pieprzem. Akurat to danie przypadło mi i mojej rodzinie najmniej do gustu. Mięso wyszło twardawe, suche a nadmiar zielonego pieprzu w postaci całych kulek sprawiał ze dorośli jeszcze jakoś przełknęli mięso - dzieciom natomiast nie smakowało wcale.
Zrobię jeszcze jedno podejście do schabu - może spróbuję odrobinę zmienić przepis po swojemu.


Podsumowując nowe "Pomysły na... " Winiary zaskakują pozytywnie. Wyróżniają się na rynku dobrym składem, zaskakują smakiem i aromatem. To doskonały sposób na szybkie przyrządzenie smacznego mięsa dla całej rodziny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz