piątek, 21 kwietnia 2017

Pielęgnujący płyn micelarny NIVEA - moje 3 w 1


Moi drodzy chyba każda  nas zdaje sobie sprawę jak ważne jest porządne i dokładne oczyszczanie skóry.
Dawno minęły czasy gdy wystarczyło w tym celu mydło i woda ( a raczej wydawało się,że wystarcza) a żeby zmyć mocną kreskę z oka tarło i tarło się skórę by twarz w końcu była czysta.

Na szczęscie ta epoka już jest za nami - dziś mamy erę płynów micelarnych, które dzięki mikrocząsteczkom zwanym micelami łatwo radzą sobie ze zmyciem nawet najbardziej trwałego makijażu! Ba oprócz tego odżywiają i pięknie nawilżają nasza skórę. 

I dziś właśnie na blogu o jednym z takich kosmetyków - pielęgnującym płynie micelarnym NIVEA.


Niemalże każda marka ma w swojej ofercie płyny micelarne. Stojąc przed koniecznością dokonania wyboru naprawdę bardzo ciężko się zdecydować na konkretny produkt. Ja już wiele lat temu zaufałam marce Nivea i jeszcze nigdy się na niej nie zawiodłam. Spełnia po prostu wszystkie moje oczekiwania.

Jak już na wstępie wspomniałam płyn micelarny zawiera w sobie cząsteczki zwane micelami, które działają jak magnes przyciągając do siebie zanieczyszczenia  i usuwając makijaż.
Wystarczy sięgnąć po wacik lekko zwilżyć go płynem i po kilku sekundach na twarzy nie ma śladu po makijażu! 

Pielęgnujący płyn micelarny od Nivei nie tylko dokładnie usuwa wszystkie zanieczyszczenia z naszej skóry, ale również dzięki zawartej w nim witaminie E odżywia ją i pielęgnuje .

Nie jestem zwolenniczką mocnego makijażu. Na codzień jednak oczywiscie używam zarówno i podkładu i pudru i różu/bronzera, maluję oczy - także jest co ze skóry zmywać. Z tym Nivea radzi sobie perfekcyjnie. Podkład i puder usuwa praktycznie za jednym pociągnięciem wacika. Z tuszem radzi sobie równie dobrze choć nawilżony płynem wacik należy chwilę przytrzymać na oku.Trwałe szminki to dla Nivei również żaden problem.

Wystarczy spojrzeć na zdjęcie poniżej i przekonać się jak za jednym pociągnieciem wacika Nivea radzi sobie z usuwaniem dość grubej warstwy ciemnego podkładu.


Płyn jest przebadany dermatologicznie i okulistycznie dlatego bez obaw i bezpiecznie można go stosować nie tylko na skórze ale i oczach czy ustach. Jest to kosmetyk wielofunkcyjny, co dla mnie jest niezmiernie istotne gdyż nawet tak wrażliwe na podrażnienia partie twarzy jak oczy są dokładnie oczyszczone bez konieczności sięgania po kolejny produkt. 

Nivea zadbała o to by płyn był również delikatny dla naszej skóry. I tak jest. Nie podrażnia, nie uczula , nie wywołuje żadnych reakcji alergicznych, nie szczypie w oczy. Moja skóra po jego użyciu jest gładka, przyjemnie nawilżona i czysta. Co równie ważne po jego użyciu nie odczuwam nieprzyjemnego ściągania rzekłabym raczej,że skóra jest niesamowicie elastyczna- gotowa tym samym na kolejny etap pielęgnacji.
 
Dla siebie wybrałam płyn dla cery normalnej i mieszanej, ale dla posiadaczek innego typu skóry Nivea ma również przygotowaną ofertę.

Dla mnie jest to kosmetyk niezastąpiony w codziennej pielęgnacji. Rozpoczynam z nim dzień i kończę z nim dzień. Od wielu wielu już lat wiernie mi towarzyszy.Zawsze niezawodny i skuteczny. Bardzo dobra jakość w stosunku do przystępnej ceny. Można rzec mój kosmetyczny niezbędnik!

 

8 komentarzy:

  1. Ostatnio miałam płyn z Tołpy i był świetny a teraz testuje od DermoFuture .Z obydwu jestem zadowolona.Nivea jeszcze nie miałam ale może się skuszę na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i ja też jestem zadowlona z niego, zresztą kosmetyki Nivea są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię kosmetyki z Nivei - świetna jakość dobra cena i dostępność w każdym sklepie :)

      Usuń
  3. A znam i lubię :) Z recenzją zgadzam się w 100 %

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :) ciesze sie że nasze opinie się pokrywają

      Usuń
  4. To mój ulubiony płyn:
    -wydajny
    -atrakcyjna cena
    -nie szczypie w oczy
    -nie podrażnia
    -nie zostawia tłustej warstwy
    Polecam goraco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć że moja recenzja pokrywa się z Twoją opinią Moniko :)

      Usuń