niedziela, 19 marca 2017

ARTEGO dream - AKCJA REGENERACJA i NAWILŻENIE


Silikony, keratyna i proteiny jedwabiu w natarciu !



Zima nie ma co ukrywać to bardzo trudny czas dla włosów. Dla mnie najgorszy okres to koniec stycznia i lutego. Włosy łamią się na potęgę i wypadają garściami. Są niezdyscyplinowane, suche i elektryzują się na potęgę.

Pogoda, zimne powietrze na zmianę z ciepłym i bardzo suchym. Czapka na głowie - wszystko to sprawia,że stan moich włosów jest wręcz tragiczny. Zwykle dopiero na wiosnę zaczynałam intensywną regenerację , w tym roku jednak postanowiłam zacząć dużo wcześniej i właśnie już pod koniec stycznia sięgnęłam po super Trio- niezawodne jak dotąd Artego . 

Artego to marka profesjonalnych kosmetyków do włosów stosowana w salonach fryzjerskich na całym świecie. Od jakiegoś czasu możemy jednak cieszyć się ich skutecznością również w zaciszu domowym. Zwłaszcza jeżeli udajemy się do salonu nie tylko celem obcięcia czy farbowania włosów, ale przede również celem ich wzmocnienia zabiegami odnawiającymi, regenerującymi np. uszkodzoną łuskę włosa. 

Teraz dzięki Artego kontynuacja takiego zabiegu jest możliwa w domu. Czy jest skuteczna? Czy jest skomplikowana. Jak działa ?
Jesteście ciekawi ?  Postaram się wam na te wszystkie pytania odpowiedzieć.




Let Your dreams be reality !

Takie hasło krzyczy do nas z opakowań szamponu , odżywki i lotionu w ampułkach - czyli  trio, które jakiś czas temu stało się podstawą mojej codziennej pielęgnacji. Cała seria zawiera jeszcze inne produkty jak np fluid keratynowy do włosów - uznałam jednak, że te trzy które widać na zdjęciach będą wystarczające w zupełności by moim włosom przywrócić dawny blask i zregenerować je.

Całość bazuje na silikonach najnowszej generacji, keratynie oraz proteinach jedwabiu - czyli tym, co nasze włosy kochają najbardziej :)



Szampon.
Pierwsze odczucie - kiepsko się pieni.Na włosy średniej długości trzeba użyć go dość sporo. Później dopiero doczytałam, że nie zawiera SLS-ów w składzie i to właśnie jest przyczyną słabszego pienienia się. Przyjemnie pachnie, ma dość gęstą, żelową konsystencję.Wystarczy rozprowadzić go u nasady włosów i lekko wmasowywać przez 2-3 minuty a następnie spłukać. Skład : KLIK



Cechy:

  • Szampon stosuje się po zabiegu odbudowy włosów
  • Ma delikatne właściwości myjące
  • Keratyna zawarta w składzie szamponu odżywia włosy
  • Formuła została wzbogacona o melaninę pochodzenia roślinnego i ekstrakt z Wasabi w celu maksymalnej ochrony koloru na włosach farbowanych i rozjaśnianych


Ciężko mi ocenić działanie samego szamponu, ponieważ nigdy nie stosowałam go w wersji solo a zawsze w towarzystwie odżywki - dlatego zaufam opiniom specjalistów i wierzę w to że wszystkie składniki które w sobie zawiera działają tak jak działać powinny.
Na plus zaliczam to,że nie podrażnia skóry głowy, ładnie się wypłukuje a po użyciu włosy słodko pachną.



Odżywka a w zasadzie maska ma zgoła inną konsystencję jak szampon - i na pewno jest dużo bardziej od niego wydajna. Skład KLIK



Cechy:
  • Maska o intensywnym działaniu odżywczym
  • Proteiny jedwabne przywracają nawilżenie włosów oraz tworzą ochronny film
  • Włosy stają się mocniejsze i mniej podatne na uszkodzenia mechaniczne
  • Sylikony najnowszej generacji przedłużają trwałość koloru i wypełniają ubytki w strukturze włosów


Maskę stosowałam po każdym umyciu włosów 3-4 razy w tygodniu. I przyznaję, ze robi wrażenie. Niesamowicie wygładza włosy, sprawia,że są lśniące i zdrowo błyszczą. Końcówki przestają się rozdwajać. Nie wiem czy to zasługa silikonów czy protein jedwabiu a może obu-ale włosy faktycznie są zregenerowane a ich struktura odbudowana. Nawet codzienne używanie prostownicy i suszarki nie robi im większej krzywdy. Naprawdę jestem zaskoczona in plus. Mam zastrzeżenia co do ochrony koloru - ale nie wiem czy to wina kiepskiej jakości farby zastosowanej przez fryzjerkę czy po prostu akurat Artego słabo sobie radzi z ochrona kolorów przed wypłukaniem i płowieniem. W sumie jednak nie na tej funkcji mi najbardziej zależało, więc nie będę się czepiała.

Jak działa maska ? 

Wystarczy nanieść odpowiednią ilość na włosy i za pomocą grzebienia rozprowadzić ją na całej długości. Sugerowany czas przetrzymywania jej na włosach to 5-15 minut - ja polecam zostawić przynajmniej na 15 minut - efekty są wtedy dużo lepsze.




Zarówno w szamponie jak i w odżywce znajdziemy między innymi takie składniki jak te na liście poniżej.


Składniki aktywne:

Składniki fitoterapeutyczne:
  • Olejek jojoba - ma działanie oczyszczające i ochronne, a jednocześnie wzmacnia włosy
  • Olejek z awokado - działa wygładzająco i odżywiająco na skórę głowy i włosy
  • Wasabi - działa łagodząco na skórę głowy i poprawia trwałość koloru włosów - zwłaszcza
  • Serycyna - Tworzy warstwę ochronną, która nadaje uczucie miękkości, gładkości oraz sprawia, że włosy mają zdrowy i aksamitny wygląd
Składniki aromaterapeutyczne:
  • Cynamon - ma działanie tonizujące i rozgrzewające; dostarcza siły i wigoru
  • Olejek ylang-ylang - rozgrzewa, daje pewność siebie i pozwala pokazać „kobiecą” stronę naszej natury; łagodzi stres i obniża bezsenność
  • Wanilia i toffi - zapach uspokajający i relaksujący; wprowadza umysł i ciało w stan harmonii

Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile czasu zajęło mi dochodzenie na temat specyficznego zapachu tych kosmetyków.. dopóki nie doczytałam, że to cynamon nadaje im tak specyficzny charakter .






Wisienką na torcie mojej kuracji z Artego Dream są ampułki z lotionem - preparatem odbudowującym włosy -  bogatym w płynną keratynę i proteiny jedwabiu - dzięki któremu włosy są naprawdę jak z reklamy.

Będę się pewnie powtarzać, ale dzięki tym ampułkom moje włosy są porządnie zregenerowane. Lśnią, błyszczą zdrowo. Ładnie się układają , nie puszą się, są sypkie i "lecą" lekko przeciągnięte między palcami. Spokojnie dzięki ich właściwościom można prostownicę odłożyć w kąt -bo nie będziemy jej potrzebować.


Każda ampułka ma 8 ml i przypomina ...zastrzyk. Do zestawu jest dołączona silikonowa pipetka dzięki której łatwiej rozprowadzić preparat na włosach. Stosowanie jest banalnie proste choć przy włosach dłuższych niż do ramion aplikacja może stanowić pewien problem. 
Ja radziłam sobie w ten sposób,ze włosy podzieliłam na kilka pasm i w każde pasmo po kolei wcierałam lotion. Gdy całe włosy były już nim pokryte odczekałam kilka minut (5-7) i spłukałam całość z głowy.

Skład: KLIK





Cała kuracja jest dość czasochłonna- nie da się tego ukryć:

1.Mycie włosów z masażem głowy
2.Nałożenie maski i przetrzymanie jej 15 minut na włosach
3.Spłukanie maski i rozprowadzenie lotionu
4.Spłukanie lotionu.

Zabieg najlepiej powtarzać co 2-3 dni aż do momentu zużycia wszystkich ampułek.
Warto wtedy zrobić przerwę, by włosy nie przyzwyczaiły się do nadmiernego ich rozpieszczania i nie wróciły do starych nawyków. 

Jednak tylko stosując się do zaleceń producenta a zwłaszcza tego, żeby kompleksowo użyć wszystkich preparatów - osiągnie się pożądany rezultat. A wierzcie mi warto ;) 


7 komentarzy:

  1. Super! Jakiś czas temu używałam olejku Artego do włosów i moje włosy wyglądały wtedy genialnie. Dzięki ze przypomniałaś mi o marce i efektach...bo czas na wiosnę podkręcić look:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kolejna linia Artego która mnie nie zawiodła :)

      Usuń
  2. Ojej ale cudne kosmetyki :) przydało by się jeszcze zdjęcie włosów po tych wspaniałych zabiegach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ale cudne kosmetyki :) przydało by się jeszcze zdjęcie włosów po tych wspaniałych zabiegach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki Artego :) miałam z tej serii ampułki fajne są ,ale pewnie lepiej by się spisywały przy użyciu reszty kosmetyków z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń