poniedziałek, 20 lutego 2017

Co za zapach ! Świeca Candleberry Bourbon Roasted Pecans



Od jakiegoś czasu na świece czy woski zapachowe jest wielki BOOM. Długo nie rozumiałam ich fenomenu i jako zwolenniczka tradycyjnych kominków zapachowych opierałam się temu, by świece zagościły w moim domu.

Moje nastawienie zmienił pewien słodziak, który trafił do mnie  STĄD 
i od pierwszego niuchnięcia skradł moje serce wyjątkowym zapachem.

Przedstawiam Wam więc moi drodzy The Candleberry Bourbon Roasted Pecan ! 






 Zapach świecy totalnie wpasował się w moje gusta - choć przyznaję szczerze gdy przeczyłam opis zastanawiałam się jak może pachnieć połączenie prażonych orzeszków z Bourbonem. Pachnie cudownie! Słodko i waniliowo. Zapach unosi się w całym mieszkaniu, ale nie jest duszący ani przytłaczający. Wchodząc do domu ma się wrażenie jakby właśnie piekły się świeże, waniliowe ciasteczka.  Jest idealny na chłodne, zimowe dni i wieczory. 
 Nawet mój mąż, który nie znosi słodkich zapachów uznał, że ten jest naprawdę bardzo przyjemny.



Świeca nie dość że pięknie pachnie to prezentuje sie naprawdę elegancko i efektownie.
Porządny szklany słoiczek z metalową tłoczoną pokrywką - z pewnością będzie ozdobą niejednego kąta w domu. 

Czas palenia producent określa na 50 - 60 godzin i myślę,że jest to faktycznie realny czas w jakim świeca się wypali. Natomiast ja zapalam ja na dwie, trzy godzinki dziennie i to w zupełności wystarczy by w całym domu unosił sie ciepły i aromatyczny zapach wanilii.


Na pewno jest to moja pierwsza świeca tego typu, ale nie ostatnia. Z pewnością skuszę się na zakup innych, sięgnę też po inne nuty zapachowe. Spory wybór świec, wosków znajdziecie na https://www.candleonline.pl/ - gdzie serdecznie was zapraszam również na zakupy w bardzo przystępnej cenie :) 


7 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach wanilii, zaciekawiła mnie ta świeca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekonałas mnie ;) pewnie zakupie tą świece.

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim domu nigdy nie brakuje świec zapachowych czy wosków

    OdpowiedzUsuń
  4. Opis zapachu wprost dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Opis zapachu wprost dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie miałam wosków ,chyba czas się na nie skusić;)

    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie prezentuje się ta świeca- cieszy oko, a ciepły waniliowy zapach w domu to jest coś co baaardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń