środa, 24 sierpnia 2016

Vis Plantis - lekki balsam zapobiegający i redukujący rozstępy


Na ratunek skórze - Vis Plantis Helix Vital Care
balsam ze śluzem ślimaka 


Jakiś czas temu przypadkiem na półce w mojej łazience wylądował balsam.Nie taki zwykły, ciut nietypowy na pewno taki ze składnikiem, z którym miałam okazję pierwszy raz się spotkać ;)

Śluz ślimaka ? Słyszeliście ile dobrego składnik ten przynosi naszej skórze ? 

Badania jednogłośnie potwierdziły, że śluz ślimaka wykazuje właściwości:
  • Regenerujące
  • Ochronne
  • Przeciwutleniające
  • Złuszczające
  • Przeciwzmarszczkowe
  • Przeciwzapalnie
  • Nawilżające
  • Zwiększające elastyczność skóry
  • Sprzyjające syntezie Kolagenu i Elastyny
  • Łagodzące

 Robi wrażenie nieprawdaż ? 

Przyznaję szczerze, że większych problemów z rozstępami na szczęście nie mam, choć na udach nie powiem skóra daleka od ideału jest. Natomiast spore wahania wagi ( nadczynność/niedoczynność tarczycy) zrobiły swoje i niestety borykam się z problemem cellulitu i bardzo suchej skóry.




Postanowiłam wiec kolejny raz zaryzykować i do swojej codziennej pielęgnacji właczyć balsam Vis Plantis. Ciekawi moich spostrzeżeń ? 

Balsam ma super konsystencję , lekko puszystą i kremową. Jego dawkowanie dzięki dozownikowi typu ON/OFF jest bardzo wygodne i proste. Świetnie rozprowadza się na skórze i wchłania w ekspresowym tempie nie pozostawiając tłustej powłoczki... a aksamitną gładkość.Praktycznie zaraz po użyciu balsamu możemy się ubierać bez obawy o pobrudzenie naszych ubrań. 
Nie wiem jak dla Was, ale szybkość wchłaniania balsamu ma dla mnie ogromne znaczenie zwłaszcza w porannych godzinach, kiedy każda zaoszczędzona minuta jest na wagę złota.

Balsam pachnie subtelnie i jak dla mnie zapach jest trafiony w 10 - nie jest drażniący ani duszący. W internecie spotkałam się z opiniami ,że czuć zapach śluzu -ja absolutnie nic takiego nie czuję.





Muszę przyznać ,że dawno nie używałam balsamu, którego stosowanie było tak proste... tak naturalne i tak miłe .. Naprawdę w ciągu kilku sekund cała skóra jest odpowiednio nawilżona i tak subtelnie gładka ! Bez żadnego wysiłku i uporczywego wmasowywania. 
Co jeszcze ? Hmm balsam sprawdza się świetnie po depilacji. Kolejny duży PLUS. Nie podrażnia wystarczająco już podrażnionej tą czynnością skóry a łagodzi, uspakaja skórę likwidując zaczerwienienia. 

Jest tak niesamowicie wydajny, że mam wrażenie iż pomimo codziennego stosowania wcale go z buteleczki nie ubywa. Ma też świetną cenę - w drogeriach są częste promocje i wtedy można go zakupić w cenie nie przekraczającej nawet 10 zł !

Sprawił, ze moja skóra prezentuje się lepiej, jest bardziej ujędrniona elastyczna- wygląda zdecydowanie zdrowiej i prezentuje się dobrze.Odżywiona, nawilżona i zregenerowana. Myślę,że sprawdzi się świetnie dla osób również o wrażliwej skórze i faktycznie działa zapobiegająco jeżeli chodzi o rozstępy - w trakcie jego stosowania nic nowego na mojej skórze się nie pokazało a stare przebarwienia mam wrażenie,że minimalnie uległy redukcji. 

Producent sugeruje,że balsam świetnie sprawdzi się kobiet spodziewających się dzidziusia - także jest to fajna alternatywa dla drogich kremów i balsamów, które nieraz nie przynoszą żadnych efektów oprócz pustek w portfelu :) 

Balsam ten skradł moje serce i z pewnością zagości na dłużej w mojej łazience :)




11 komentarzy:

  1. Musze opowiedziec o nim dla mojej siostry akurat jest w ciazy :)

    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/wondershow-volume-mascara-eveline.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że byłaby z niego zadowolona :) Producent poleca stosowanie od 4 miesiąca ciąży :)

      Usuń
  2. Wow :-) cena super , właściwości też , więc jutro zapytam o niego w aptece ;) dzięki za info ;) muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno się nie zawiedziesz :) Tym bardziej,że moja opinia nie jest jedyną pozytywną jaką zbiera ten balsam :)Wszędzie same pochwały !

    OdpowiedzUsuń
  4. Lekkość balsamu to dla mnie podstawa, ale "puszystość" w konsystencji bardzo mnie zaintrygowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jest lekki, kremowy i delikatnie puszysty :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie balsamy,które szybko się wchłaniają <3 Nam kobietom czas tak szybko ucieka szczególnie rano że nawet nie wiem kiedy dlatego ten balsam ma przeznaczenie idealne jak dla mnie.Cena jest zadowalająca Aż dziw bierze,że za taką cenę taki ideał <3 To jest zdecydowanie alternatywa dla drogich marek :-) :-) Dziękuję za świetny post ,miło się czytało. Dziękuję za polecenie,na pewno ,,Go" sobie zakupie. Iwona Maziarz

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę,że będziesz bardziej niż zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny interesujacy kosmetyk.Ciekawa firma i masa ciekawych produktow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda interesujących produktów jest cała masa :) Na recenzję czeka jeszcze krem z "jadem z węża: ;) Zapowiada się interesująco ;)

      Usuń